Things to Do in Denver When You're Dead, play.com €6.49. Det er uhyggeligt hvor overset denne gangster-film fra midt-90'erne er. Dens forbandelse blev nok at den kom lige i kølvandet på monster-hittet Pulp Fiction og de to film har da også en del tilfælles, men se den for guds skyld alligevel! Super fedt cast bestående af Andy Garcia, Christopher Lloyd, William Forsythe, Steve Buscemi, Treat Williams og Christopher Walken kigger da også lige forbi. Filmen er velspillet, tosset, cool og proppet med masser er skarpsindig og sjov dialog - det er med andre ord underholdende pulp-noir af den bedste slags. Den engelske DVD indeholder også engelske undertekster. Jeg har skrevet lidt mere om den inde på bloggen - læs evt med her.
Fuck yeah, helt enig: Rigtig fed og meget overset film! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Kaibyo otama ga ike (1960) - alias Ghost Cat of Otama Pond
Japanske gyser i "bakeneko"-genren (dvs. monsterkatte-).
Dermed nåede jeg op på i alt fire ud af de ni klassiske japanske gysere, der blev udgivet i Japan og Grækenland for nogle år siden med engelske undertekster. Jeg håber virkeligt, at den græske sælger, jeg har købt af, med tiden sætter de andre fem til salg også.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Fra Sony-forretningen i Silkeborg (via topdanmarks erstatningsshop):
Sony KDL-40NX723 LED-tv m. 3D og indbygget wi-fi Sony SU-B401 - "designerfod" i metal m. indbyggede højtalere.
Fik hele pakken til lige over 5000 kr. Og modellen falder oven i købet ind under Sonys kampagnetilbud, så jeg kan købe en PS3 + Uncharted 3 for 549kr direkte fra dem!
Så kom jeg endeligt ind i det nye årtusinde. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#11761 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11762 evermind 14 år siden
Fuck yeah, helt enig: Rigtig fed og meget overset film! :D
#11763 Skeloboy 14 år siden
La Citta
Glenn Drover's Age of Discovery: The Builder Expansion
Glenn Drover's Age of Discovery: Plage Promo Expansion
#11764 Thomsen 14 år siden
Kaibyo otama ga ike (1960) - alias Ghost Cat of Otama Pond
Japanske gyser i "bakeneko"-genren (dvs. monsterkatte-).
Dermed nåede jeg op på i alt fire ud af de ni klassiske japanske gysere, der blev udgivet i Japan og Grækenland for nogle år siden med engelske undertekster. Jeg håber virkeligt, at den græske sælger, jeg har købt af, med tiden sætter de andre fem til salg også.
#11765 Skeloboy 14 år siden
Poetry
Tyrannosaur
#11766 Wangsgaard 14 år siden
Samsung Galaxy S 2
#11767 HonoDelLoce 14 år siden
#11768 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11769 Thomsen 14 år siden
Sony KDL-40NX723 LED-tv m. 3D og indbygget wi-fi
Sony SU-B401 - "designerfod" i metal m. indbyggede højtalere.
Fik hele pakken til lige over 5000 kr. Og modellen falder oven i købet ind under Sonys kampagnetilbud, så jeg kan købe en PS3 + Uncharted 3 for 549kr direkte fra dem!
Så kom jeg endeligt ind i det nye årtusinde. :-)
#11770 dyg 14 år siden
LowePro Pro Runner 350 AW
Fra DDTri:
Nineteen Pipeline Voksenble
Og for en uge siden..
Fra BikeBuster:
Wilier Izoard XP 2012 Centaur