Play.com, €10.99. Alle tre Hanzo The Razor-film med legendariske Shintarô Katsu i hovedrollen. Det drejer sig om Sword Of Justice, The Snare og Who's Got The Gold.
Things to Do in Denver When You're Dead, play.com €6.49. Det er uhyggeligt hvor overset denne gangster-film fra midt-90'erne er. Dens forbandelse blev nok at den kom lige i kølvandet på monster-hittet Pulp Fiction og de to film har da også en del tilfælles, men se den for guds skyld alligevel! Super fedt cast bestående af Andy Garcia, Christopher Lloyd, William Forsythe, Steve Buscemi, Treat Williams og Christopher Walken kigger da også lige forbi. Filmen er velspillet, tosset, cool og proppet med masser er skarpsindig og sjov dialog - det er med andre ord underholdende pulp-noir af den bedste slags. Den engelske DVD indeholder også engelske undertekster. Jeg har skrevet lidt mere om den inde på bloggen - læs evt med her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Robin Wood (ed.): The American Nightmare: Essays on the Horror Film
- legendarisk hæfte udgivet i forbindelse med filmfestivalen i Toronto i 1979. Det er stort set umuligt at opdrive, fordi der ikke er tale om en egentligt bogudgivelse, men en tynd samling essays, der blev uddelt til de besøgende. Det findes fx ikke på et eneste dansk bibliotek.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Selv om jeg kender en masse til ham i forvejen og har set alle hans film, så glæder jeg mig sgu alligevel meget til at få set denne 3 timer lange dokumentarfilm igennem. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#11751 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Så håber jeg fanme, at computeren kommer til at køre igen.
#11752 rammy 14 år siden
Things to Do in Denver When You're Dead, play.com €6.49. Det er uhyggeligt hvor overset denne gangster-film fra midt-90'erne er. Dens forbandelse blev nok at den kom lige i kølvandet på monster-hittet Pulp Fiction og de to film har da også en del tilfælles, men se den for guds skyld alligevel! Super fedt cast bestående af Andy Garcia, Christopher Lloyd, William Forsythe, Steve Buscemi, Treat Williams og Christopher Walken kigger da også lige forbi. Filmen er velspillet, tosset, cool og proppet med masser er skarpsindig og sjov dialog - det er med andre ord underholdende pulp-noir af den bedste slags. Den engelske DVD indeholder også engelske undertekster. Jeg har skrevet lidt mere om den inde på bloggen - læs evt med her.
#11753 Thomsen 14 år siden
Robin Wood (ed.): The American Nightmare: Essays on the Horror Film
- legendarisk hæfte udgivet i forbindelse med filmfestivalen i Toronto i 1979. Det er stort set umuligt at opdrive, fordi der ikke er tale om en egentligt bogudgivelse, men en tynd samling essays, der blev uddelt til de besøgende. Det findes fx ikke på et eneste dansk bibliotek.
#11754 NightHawk 14 år siden
Woody Allen - A Documentary, (DVD)
Selv om jeg kender en masse til ham i forvejen og har set alle hans film, så glæder jeg mig sgu alligevel meget til at få set denne 3 timer lange dokumentarfilm igennem. :)
#11755 steffenmandrup 14 år siden
The Hangover 2 Blu-ray
Green Lantern Blu-ray
til blot 139 DKK med fri fragt kode :D
#11756 Zombi 14 år siden
Det gør mig ondt.
#11757 Troels 14 år siden
+1
#11758 Herrguth 14 år siden
The King of Kong: A Fistful of Quarters (DVD)
#11759 Steffan Rasmussen 14 år siden
En herlig bad guy, good guy story.
#11760 zombieman 14 år siden