Glæder mig også, især til Tokyo Story, som jo skulle være et mesterværk af proportioner. Tokyo Story BD'en indeholder også en tidlig film af Ozu, der hedder Brothers and Sisters of the Toda Family. Har du set den?
#11793 Ja, det har jeg. Jeg har selv den samme udgivelse. "Brothers and Sisters of the Toda Family" er også en fin film - tror faktisk aldrig, jeg har set en skidt Ozu-film - men "Tokyo Story" er i en helt anden liga. Den er uden tvivl en af mine absolute yndlingsfilm. I det rigtige humør ville jeg måske endda sige, at den var min yndlingsfilm, men der er en fire-fem stykke, jeg altid har svært ved at vælge mellem. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
The godfather BD The Godfather part II BD Batman begins BD The dark Knight BD Batman BD Batman Returnss BD Appaloosa BD
Fik den sidste nævnte gratis, taaak blockbuster gut, at sige det ellers havde jeg kunne rendet rundt med 6 film lol.
Er jeg gået glip af noget? Hvornår har du fået en BD-afspiller?? :D
Har ikke fået en, men har en computer en HP som jeg fik i juelgave, noget af det nyeste som har indbygget blu ray afspiller, og stikker på et HDMI kabel i den, og kobler det ind med mit tv og wupti easy solution! Dog ønsker jeg mig en BD afspiller en god en self, men behøver ikke have 3D vi har allerede en indenfor, men vil bare gerne selv have en. Men indtil videre er computeren i orden, vil bare være nemmere med en afspiller :P.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Cool :) Har du så andre BD udgivelser du skal have fat på?
Ja men har snart fødseldag, den 26, men får løn her på fredag. Men skal have ringens herre forlænget udgave på BD, Star wars Complete saga. Thor, Captain America, Abners Planet, Drive, Godfather part III, Apacolypse ja der sku mange film...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11791 sluppermand 14 år siden
Tokyo Story - BD
Still Walking - DVD
#11792 Benway 14 år siden
#11793 sluppermand 14 år siden
#11794 Benway 14 år siden
#11795 HonoDelLoce 14 år siden
The Adventures of Tintin blablablabla på BD (3D)
Også ganske rart, men ikke heeeeeeeeeeeelt lige så rart som...
Ferrero Rocher-påskeæg!!
#11796 Batsy 14 år siden
The Godfather part II BD
Batman begins BD
The dark Knight BD
Batman BD
Batman Returnss BD
Appaloosa BD
Fik den sidste nævnte gratis, taaak blockbuster gut, at sige det ellers havde jeg kunne rendet rundt med 6 film lol.
#11797 MOVIE1000 14 år siden
Er jeg gået glip af noget? Hvornår har du fået en BD-afspiller?? :D
#11798 Batsy 14 år siden
Har ikke fået en, men har en computer en HP som jeg fik i juelgave, noget af det nyeste som har indbygget blu ray afspiller, og stikker på et HDMI kabel i den, og kobler det ind med mit tv og wupti easy solution! Dog ønsker jeg mig en BD afspiller en god en self, men behøver ikke have 3D vi har allerede en indenfor, men vil bare gerne selv have en. Men indtil videre er computeren i orden, vil bare være nemmere med en afspiller :P.
#11799 MOVIE1000 14 år siden
#11800 Batsy 14 år siden
Ja men har snart fødseldag, den 26, men får løn her på fredag. Men skal have ringens herre forlænget udgave på BD, Star wars Complete saga. Thor, Captain America, Abners Planet, Drive, Godfather part III, Apacolypse ja der sku mange film...