Gravatar

#11801 MOVIE1000 14 år siden

Skal du så ikke have Boxen med Abernes planet? Den kan godt anbefales. Men det render da op til ca. 2000 kr. Elelr nu ved jeg ikke hvor du køber dem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11802 Batsy 14 år siden

MOVIE1000 (11801) skrev:
Skal du så ikke have Boxen med Abernes planet? Den kan godt anbefales. Men det render da op til ca. 2000 kr. Elelr nu ved jeg ikke hvor du køber dem.

Tror jeg nøjes med Abners Planet, synes den var fantastisk men er ikke sikker på om jeg vil riskere at købe noget hvor kun 1-2 film er gode, hvor at de andre forsættelser var dårlige, eller blev værre og værre.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11803 Steffan Rasmussen 14 år siden

Fra CDON:
Hanna (BD)
Byens Lys (BD)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#11804 Skeloboy 14 år siden

Sult
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#11805 HelmerJ 14 år siden

Så kom der lidt penge på kontoen, så senere i dag skal jeg hente

1 sæt Dali 450 på Valhalla dæmpere

Så nu hedder setup'et ligestraks
Panasonic 42" plasma
NAD T773
NAD T557
Dali Ikon Vokal 2
Dali 850, ombyggede med Dali 870 diskanter
Dali 450
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#11806 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Dedér dæmpere.. hvad kan de? :)
Gravatar

#11807 HelmerJ 14 år siden

De absorbere vibrationerne i højtalerene så de ikke bliver omsat til underlaget og dermed andre ting i lokalet
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#11808 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Altså som spikes, men uden at ødelægge gulvet?
Gravatar

#11809 HelmerJ 14 år siden

lige præcist
Gravatar

#11810 Collateral 14 år siden

HelmerJ (11807) skrev:
De absorbere vibrationerne i højtalerene så de ikke bliver omsat til underlaget og dermed andre ting i lokalet

Lyder praktisk. Har en skabslåge jeg altid skal have stående åben hvis jeg hører musik højt eller ser film på en middelhøj volumen. Ellers bliver den en afgørende del af lydsporet lige pludselig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: