Gravatar

#11871 NightHawk 13 år siden

BN (11859) skrev:
Uha, dét er god musik! Jeg elsker især numrene 'The Wild Ones' og 'Black or Blue'.

Det er det bestemt! Og hele "Dog Man Star" er bare generelt et super fedt album. :)

For mit vedkommende er det deres bedste album sammen med "Coming Up". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#11872 Benway 13 år siden

Lidt musik fra Amazon.co.uk:

OMD - History of Modern

Og fra et kig forbi en Tiger-butik:

Parade
Den falske Brud
Departures
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#11873 Richard Burton 13 år siden

#11872 OmmmmmmmmmmmmD :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#11874 Benway 13 år siden

#11873 Heh. Jeg har allerede lyttet lidt og har umiddelbart et meget positivt indtryk. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#11875 Zombi 13 år siden

Fra Føtex:

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides - BD

Kostede kun 35 kr. Er ret sikker på at det var en fejl, eller også mente nogen at den ikke er mere værd ;P, men til den pris så får den altså en chance.
Gravatar

#11876 Thomsen 13 år siden

Fra eBay:

Yotsuya kaidan = The Ghost Story of Yotsuya (Masaki Mori, 1956)
Kaidan kasane ga fuchi = The Ghost of Kasane Swamp (Nobuo Nakagawa, 1957)

To mere sjældne, græske dvd'er af gamle, japanske spøgelsesfilm. Og dermed to mere bootlegs, der kan smides i skraldespanden. Nu mangler jeg vist kun to for at have alle de klassiske, japanske gysere, der blev udgivet med engelsk tekst i Japan og Grækenland for 8-9 år siden.

Sjovt nok så troede jeg, at det var Nobuo Nakagawas udgave af Yotsuya kaidan, jeg skulle have. Det var det, der stod på eBay. Men det viste sig at være Masakis Moris version i stedet. Det gør nu ikke noget. Jeg er sikker på, at Nakagawas udgave af denne den mest filmatiserede japanske spøgelseshistorie nok skal dukke op hos samme sælger på et tidspunkt. Og hvis jeg ikke husker helt forkert, så er Moris version faktisk også bedre.

+ lidt læsestof fra amazon.co.uk:

Robert Spadoni: Uncanny Bodies - The Coming of Sound Film and the Origins of the Horror Genre
Philip Hayward (ed.): Terror Tracks - Music, Sound and Horror Cinema
Kevin Donnelly: The Spectre of Sound - Music in Film and Television

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11877 Takfornu 13 år siden

#11874 Godt min dreng :) ... i næste uge præsentere vi dig for Visage og and New Romantic grupper så du er helt med mht. 80er musik ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#11878 Benway 13 år siden

#11877 Jeg tror nu allerede, jeg er rimelig velkendt med new romantics-80'er musik. Jeg har bare genfundet den på det seneste og genopdaget, hvor mange fremragende ting, der egenlig blev lavet. Jeg er trods alt barn af 80'erne. Den første plade, jeg kan huske at have købt for mine egne penge var vist nok Duran Durans "Arena". :)
Gravatar

#11879 Takfornu 13 år siden

Now you are talking ;) ... You are one of the "Wild Boys" now ... or do you just like to watch "Girls on Film" ;)

Fandt selv bl.a. "Visage", "OMD" og "Human League" albums i den genre forleden dag, da jeg gik og gennem gik ting i mit depot. Utroligt at finde de gamle albums igen man bliver helt "Nostalgia" ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#11880 misuma 13 år siden

Hentede Zombies, run!-app'en til 48 kr. Jeg håber at lige netop dét kan få mig til at løbe igen....

I virkeligheden kan jeg nok bare lide at bruge penge.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: