Vi så lige de andre to i tv i går og blev lidt irriterede over at vi ikke lige kunne se 3eren også, så den fandt jeg lige i stereo studio.
Hvad skulle du give for den? :)
Alt for meget ;)
149,95kr.
hehe! Meget for sådan en ihvertfald, men hvis jeg lige må spørge om noget; hvorfor lejer du den ikke bare? :) Jeg formoder det er en du næppe ser to gange, eller? :)
Vi så lige de andre to i tv i går og blev lidt irriterede over at vi ikke lige kunne se 3eren også, så den fandt jeg lige i stereo studio.
Alt for meget ;)
149,95kr.
hehe! Meget for sådan en ihvertfald, men hvis jeg lige må spørge om noget; hvorfor lejer du den ikke bare? :) Jeg formoder det er en du næppe ser to gange, eller? :)
Det bliver faktisk anden gang vi ser den. Vi har også 1eren på BD. Man ved jo aldrig om vi kommer til at sidde en søndag med tømmermænd og tænke - lad os se noget hjerne-dødt robot slagsmål :D
vi kommer til at sidde en søndag med tømmermænd og tænke - lad os se noget hjerne-dødt robot slagsmål
Det er så rigtigt :)
tiany (11887) skrev:
Vi lejer aldrig film... spørger mig ikke hvorfor.
Jeg ved hvorfor. I har penge som skidt :) Nej, men jeg har også opdaget, at langt de fleste køber filmene herinde, nærmest uanset kvalitet, hvilket kan undre mig en smule. Jeg er nok en af de få der netop lejer "den slags" film, hvis jeg har behov for at koble fra. Der skal egentlig meget til før jeg køber en film. Meget og meget, men jeg skal ihvertfald gide se den(m) igen og igen. Ellers bliver det nemt penge ud af vinduet, imo. Og for meget bras stående på hylderne hehehe. Jeg ved ihvertfald, at det efterhånden er ret billigt at leje filmene, og det er en god måde at finde ud af kvaliteten, uden at bruge 150-200 kr hvis man køber en premierefilm. But that's just me. Men nu har jeg heller aldrig haft et behov for at eje alt jeg sætter mig for at se.
Jeg ved hvorfor. I har penge som skidt :) Nej, men jeg har også opdaget, at langt de fleste køber filmene herinde, nærmest uanset kvalitet, hvilket kan undre mig en smule. Jeg er nok en af de få der netop lejer "den slags" film, hvis jeg har behov for at koble fra. Der skal egentlig meget til før jeg køber en film. Meget og meget, men jeg skal ihvertfald gide se den(m) igen og igen, eller jeg skal investere penge i skidtet. Ellers bliver det nemt penge ud af vinduet, imo. Og for meget bras stående på hylderne hehehe. Jeg ved ihvertfald, at det efterhånden er ret billigt at leje filmene, og det er en god måde at finde ud af kvaliteten, uden at bruge 150-200 kr hvis man køber en premierefilm. But that's just me.
Tja. For mig har det meget at gøre med at film ikke koster særlig meget at købe. Jeg går sjældent efter de nyeste titler anyway (heller ikke før jeg begyndte at anmelde), og er det en film med bare et år eller to på bagen kan man få dem ret billigt online. Dermed ikke sagt at jeg køber hvad som helst, men i mine øjne kan det ikke rigtig betale sig at leje, i hvert fald ikke fysisk. Går jeg endelig i Blockbuster er der større chance for at jeg køber en film i deres byttebørs ting, hvor man tit kan slippe med 20-30 kroner. Men nu har jeg også så mange film stående jeg skal have set at jeg sjældent føler behov for at gå ud og leje flere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg ved hvorfor. I har penge som skidt :) Nej, men jeg har også opdaget, at langt de fleste køber filmene herinde, nærmest uanset kvalitet, hvilket kan undre mig en smule. Jeg er nok en af de få der netop lejer "den slags" film, hvis jeg har behov for at koble fra. Der skal egentlig meget til før jeg køber en film. Meget og meget, men jeg skal ihvertfald gide se den(m) igen og igen. Ellers bliver det nemt penge ud af vinduet, imo. Og for meget bras stående på hylderne hehehe. Jeg ved ihvertfald, at det efterhånden er ret billigt at leje filmene, og det er en god måde at finde ud af kvaliteten, uden at bruge 150-200 kr hvis man køber en premierefilm. But that's just me. Men nu har jeg heller aldrig haft et behov for at eje alt jeg sætter mig for at se.
Altså nu vil jeg ikke sige at jeg er rig, men nej jeg mangler ikke penge ;)
Men jeg synes jo ikke jeg skal se film særlig mange gange, før det ikke længere kan betale sig at leje. Men når det er sagt så er det sjældent jeg køber film, som jeg ikke er sikker på, at jeg vil se mindst 4-5 gange i fremtiden.
Men generelt så køber jeg ikke så mange film, som jeg har gjort, jeg er blevet alt for kræsen omkring hvad jeg bruger mine penge på. Derfor var Transformers 3 virkelig også en sjældenhed, det sker måske en gang i året, at jeg bruger penge på sådan en film.
#11881 misuma 13 år siden
Trespass
Texas Killing Fields, lad os se om Worthington er tiden værd...
#11882 misuma 13 år siden
gyseren Needle kom med posten og
Memento (BD) røg med i BB-posen.
#11883 tiany 13 år siden
#11884 Babo84 13 år siden
#11885 tiany 13 år siden
Alt for meget ;)
149,95kr.
#11886 Babo84 13 år siden
#11887 tiany 13 år siden
Det bliver faktisk anden gang vi ser den. Vi har også 1eren på BD.
Man ved jo aldrig om vi kommer til at sidde en søndag med tømmermænd og tænke - lad os se noget hjerne-dødt robot slagsmål :D
Vi lejer aldrig film... spørger mig ikke hvorfor.
#11888 Babo84 13 år siden
Det er så rigtigt :)
#11889 Collateral 13 år siden
Tja. For mig har det meget at gøre med at film ikke koster særlig meget at købe. Jeg går sjældent efter de nyeste titler anyway (heller ikke før jeg begyndte at anmelde), og er det en film med bare et år eller to på bagen kan man få dem ret billigt online. Dermed ikke sagt at jeg køber hvad som helst, men i mine øjne kan det ikke rigtig betale sig at leje, i hvert fald ikke fysisk. Går jeg endelig i Blockbuster er der større chance for at jeg køber en film i deres byttebørs ting, hvor man tit kan slippe med 20-30 kroner. Men nu har jeg også så mange film stående jeg skal have set at jeg sjældent føler behov for at gå ud og leje flere.
#11890 tiany 13 år siden
Altså nu vil jeg ikke sige at jeg er rig, men nej jeg mangler ikke penge ;)
Men jeg synes jo ikke jeg skal se film særlig mange gange, før det ikke længere kan betale sig at leje.
Men når det er sagt så er det sjældent jeg køber film, som jeg ikke er sikker på, at jeg vil se mindst 4-5 gange i fremtiden.
Men generelt så køber jeg ikke så mange film, som jeg har gjort, jeg er blevet alt for kræsen omkring hvad jeg bruger mine penge på. Derfor var Transformers 3 virkelig også en sjældenhed, det sker måske en gang i året, at jeg bruger penge på sådan en film.