Gravatar

#11901 Thomsen 13 år siden

Åkepool (11895) skrev:
Det er ikke noget jeg har hørt om (ikke at jeg har hørt om alt). Kan det være at du tager fejl af den boks og Godfather-boksen? Der er da noget med fejl på "Godfather 2" og er det iøvrigt blevet fikset, så man kan købe den trygt igen?

Nej, det var helt sikkert Blade Runner.

Fandt det her på dvdcompare.net:

A small number of the 5-Disc "Complete Collector's Edition" and "Ultimate Collector's Edition" releases in the Blu-ray format may contain an incorrect Disc 5 labeled "Workprint". In some cases Disc 5 does not have the "Workprint" content but rather the content of "The Final Cut". The only way to recognize the error is to play Disc 5 and go to the Special Features page. If you see one commentary track by Paul M. Sammon, the disc is correct. If you see three commentary tracks, then they have an incorrect disc. To receive a correct replacement Blu-ray Disc 5, please call Warner Home Video at 1-800-553-6937 (US). skrev:
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11902 Åkepool 13 år siden

Thomsen (11901) skrev:
Nej, det var helt sikkert Blade Runner.

Fandt det her på dvdcompare.net:

Nå ok, så tog du ikke fejl. Men det med Godfather-boksen er der vist også noget om. Så hvis der er en der ved om det er blevet fikset og man kan købe den risikofrit, så må man gerne komme på banen :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11903 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

Fra Axel, min anden region A blu-ray siden 2007, hvor jeg købte min første BD-film, Kingdom of Heaven og ikke var klar over, at den var regionskodet.

Red State
Gravatar

#11904 misuma 13 år siden

Bestilling af "Harold & Maude", brugt til en samlet pris på 34 kr via Amazon.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11905 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

utyske (11903) skrev:
Fra Axel, min anden region A blu-ray siden 2007, hvor jeg købte min første BD-film, Kingdom of Heaven og ikke var klar over, at den var regionskodet.

Red State

Nå, der er åbenbart noget galt med skiven, så nu må vi se hvordan Axel håndterer den slags. Jeg handler ikke så meget hos dem længere og det er meget længe siden, at jeg har fået en defekt dvd eller blu-ray.
Gravatar

#11906 Benway 13 år siden

#11905 Jeg har prøvet det en gang eller to hos Axel, og det har heldigvis aldrig været noget problem at få en anden skive.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#11907 Sweetiebellefan 13 år siden

HTC Smartphone
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#11908 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

Benway (11906) skrev:
#11905 Jeg har prøvet det en gang eller to hos Axel, og det har heldigvis aldrig været noget problem at få en anden skive.

Det gik også stærkt. Indenfor en time, fik jeg en mail fra Rasmus (sikkert den samme Rasmus, som har været der siden dag 1) om at de sender mig en ny skive og jeg bar' skal smide den gamle ud.
Gravatar

#11909 Collateral 13 år siden

CDON:
Smokey and the Bandit (BD)

Amazon UK:
Blade Runner Trilogy (Soundtrack) - 25th anniversary
GT5 (Gave)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11910 Thomsen 13 år siden

Fra DVDPacific:

A Night to Remember (Criterion) - BD
Island of Lost Souls (Criterion) - BD
Videodrome (Criterion) - BD
Close Encounters of the Third Kind - 30th Annivesary Ultimate Edition - BD
Insidious - BD
The Human Centipede - BD
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: