#11910 Fiser ordrerne lige igennem? Og hvad er prisniveauet med fragt sammenlignet med f.eks. Axel?
Jeg kan jo selvfølgelig ikke garantere noget, men jeg har nok bestilt en otte-ni kasser siden august sidste år, og de er alle gået lige igennem. Ud fra mærkaterne på æskerne ser det ud til, at de sender gennem Tyskland nu.
De er stadigvæk noget billigere end Axel. Jeg kan se, at jeg har sparet ca. $30 i forhold til samme ordre hos Axel, inkl. porto. Det er jo en ekstra Criterion. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Ran (BD) Once Upon a Time in the West (BD) Once Upon a Time in America (BD) The Graduate (BD)
Fra Amazon.co.uk
La leggenda del pianista sull'oceano (The Legend of 1900) (BD)
Rigtig fin bunke, hvis jeg selv skal sige det. Her er tale om to film, jeg har i forvejen på DVD (Leone-filmene), men som opgraderer til BD, og så tre film, som jeg ikke har set før, men som jeg bør se snarest!
En pose fra Irma, fra en pige, jeg har hjulpet en del med computere igennem et stykke tid.
Modsat de fleste andre, jeg har hjulpet gennem tiden, kom hun faktisk med en lille pose med et par gode øl og økologiske chips i. Det er sjældent set som nørd, at folk faktisk sætter pris på en. :D
#11911 Richard Burton 13 år siden
#11912 NightHawk 13 år siden
Michael, (DVD) - Carl Th. Dreyer
Fra Amazon.Uk/Marketplace/All Your Music :
Leaves From Satan's Book, (DVD)
Suede : "Debut Album" - Deluxe Edition, (CD+DVD)
Depeche Mode : "Some Great Reward" - Remastered
#11913 Åkepool 13 år siden
Sådan der :)
#11914 Thomsen 13 år siden
Jeg kan jo selvfølgelig ikke garantere noget, men jeg har nok bestilt en otte-ni kasser siden august sidste år, og de er alle gået lige igennem. Ud fra mærkaterne på æskerne ser det ud til, at de sender gennem Tyskland nu.
De er stadigvæk noget billigere end Axel. Jeg kan se, at jeg har sparet ca. $30 i forhold til samme ordre hos Axel, inkl. porto. Det er jo en ekstra Criterion. :-)
#11915 NightHawk 13 år siden
Det er så vidt jeg husker et rigtig fedt album, så jeg glæder mig sgu også til et genhør. :)
Og så var det også det sidste album jeg manglede til samlingen, så det er super fedt, at den nu endelig er komplet. :)
#11916 MMB 13 år siden
Ran (BD)
Once Upon a Time in the West (BD)
Once Upon a Time in America (BD)
The Graduate (BD)
Fra Amazon.co.uk
La leggenda del pianista sull'oceano (The Legend of 1900) (BD)
Rigtig fin bunke, hvis jeg selv skal sige det. Her er tale om to film, jeg har i forvejen på DVD (Leone-filmene), men som opgraderer til BD, og så tre film, som jeg ikke har set før, men som jeg bør se snarest!
#11917 Åkepool 13 år siden
det er det helt sikkert. Jeg har især et svagt punkt for "Lie to me", men hele albummet er stærkt.
#11918 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Modsat de fleste andre, jeg har hjulpet gennem tiden, kom hun faktisk med en lille pose med et par gode øl og økologiske chips i. Det er sjældent set som nørd, at folk faktisk sætter pris på en. :D
#11919 MMB 13 år siden
#11920 Zombi 13 år siden
Entourage: The Complete First Season