#12040 Der er rigtig mange serier som falder for tiden på dvd, så man kan få rigtig meget ift. hvad man måtte give for et par år siden. Serier som den blive jo aldrig forældede, og i betragtning af hvor meget spilletid og ikke mindst underholdning er det jo en fremragende pris. Jeg har selv lige købt The Wiremed dansk tekst komplet til 350 kr. efter at måtte opgive at se den uden for meget slang - så ud med min gamle R1 og ind med min nye R2 :)
Jeg har selv lige købt The Wire med dansk tekst komplet til 350 kr.
Hvor?!....eller nej, jeg burde ikke friste mig selv endnu mere i denne måned(jeg er trods alt kun på SU). Men det kunne måske være rart at vide til næste måned :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Criminal minds sæson 5, dvd ny Criminal minds sæson 6, dvd ny
Bill & Ted's Bogus journey, dvd brugt The Faculty, dvd brugt Flashdance, dvd brugt Shaun of the dead, dvd brugt Jeg, Claudius, dvd brugt Red Hot Chili Peppers koncert i DTS, dvd brugt
Bravo Two Zero, bog brugt Christine, bog brugt Den grønne mil, bog brugt Klit, bog brugt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Her er hvad jeg har modtaget over de sidste 8 dages tid:
Fra Amazon.uk
- Play Time (BD) - Peeping Tom (BD) - Jean Cocteau Collection (indeholdende The Blood of a Poet & Testament of Orpheus) (DVD) - Funny Games (den originale) (DVD)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Fra Amazon UK: Plague Dogs (DVD) Slasher Nasties Triple Bill Boxset (Torso, Night Train Murders, Killer Nun)(3xDVD) Avenged Sevenfold - Live At NBC + Diamonds in the Rough (DVD + CD) Skunk Anansie - Post Orgasmic Chill (CD)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Fra Amazon UK: Plague Dogs (DVD) Slasher Nasties Triple Bill Boxset (Torso, Night Train Murders, Killer Nun)(3xDVD) Avenged Sevenfold - Live At LBC + Diamonds in the Rough (DVD + CD) Skunk Anansie - Post Orgasmic Chill (CD)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Tron legacy BD 3D Grusomme mig BD 3D HP og dødsregalierne del 1 BD 3D Transformers 3 BD 3D Conan BD 3D Stig larsson trilogien extended edition BD Prinsessen og frøen (kun 10 kr) Tarzan (kun 20 kr) Oliver og co. (kun 10 kr) Timeline
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#12041 Zombi 13 år siden
Det er os på tide i får set en ordentlig drama serie, det kunne være man snart skulle snuppe et gensyn.
#12042 Takfornu 13 år siden
#12043 Kruse 13 år siden
Hvor?!....eller nej, jeg burde ikke friste mig selv endnu mere i denne måned(jeg er trods alt kun på SU). Men det kunne måske være rart at vide til næste måned :)
#12044 Takfornu 13 år siden
#12045 misuma 13 år siden
Headhunterne
På bluray:
The Hill Have Eyes 1-2
Salt
#12046 HelmerJ 13 år siden
Criminal minds sæson 5, dvd ny
Criminal minds sæson 6, dvd ny
Bill & Ted's Bogus journey, dvd brugt
The Faculty, dvd brugt
Flashdance, dvd brugt
Shaun of the dead, dvd brugt
Jeg, Claudius, dvd brugt
Red Hot Chili Peppers koncert i DTS, dvd brugt
Bravo Two Zero, bog brugt
Christine, bog brugt
Den grønne mil, bog brugt
Klit, bog brugt
#12047 Twister 13 år siden
Fra Amazon.uk
- Play Time (BD)
- Peeping Tom (BD)
- Jean Cocteau Collection (indeholdende The Blood of a Poet & Testament of Orpheus) (DVD)
- Funny Games (den originale) (DVD)
#12048 Collateral 13 år siden
Plague Dogs (DVD)
Slasher Nasties Triple Bill Boxset (Torso, Night Train Murders, Killer Nun)(3xDVD)
Avenged Sevenfold - Live At NBC + Diamonds in the Rough (DVD + CD)
Skunk Anansie - Post Orgasmic Chill (CD)
#12049 Collateral 13 år siden
#12050 MOVIE1000 13 år siden
Tron legacy BD 3D
Grusomme mig BD 3D
HP og dødsregalierne del 1 BD 3D
Transformers 3 BD 3D
Conan BD 3D
Stig larsson trilogien extended edition BD
Prinsessen og frøen (kun 10 kr)
Tarzan (kun 20 kr)
Oliver og co. (kun 10 kr)
Timeline