#12172 Tilbuddet var fra en mail de sendte til mig med en voucher, så jeg går ud fra, at det er noget, de har sendt til deres kunder. Det er ellers ekstremt sjældent, at jeg benytter CDON.
#12172 Tilbuddet var fra en mail de sendte til mig med en voucher, så jeg går ud fra, det er noget de sender til deres kunder. Det er ellers ekstremt sjældent, at jeg benytter CDON.
Det bliver sendt ud til alle der abonnerer på deres nyhedsbrev.
#12176: De eneste gange jeg handler hos CDON, er netop også når de har et godt tilbud i deres nyhedsbrev. Bl.a. DVD'er og BD'er til 9 kroner eller når de sender en fragtfri-kode og de samtidigt har gode film på BD på tilbud til 49 kr.
Så det kan betale sig at læse deres nyhedsbrev en gang i mellem :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#12171 Benway 13 år siden
Memento (BD) til en 9-krone + forsendelse takket være en tilbudskampagne, som de sendte.
#12172 Zombi 13 år siden
Øv det gælder vist ikke mere, men ellers et fantastisk tilbud. :)
En film jeg snart skal have set igen, i hvert fald i ædru tilstand i modsætning til sidst. ;)
#12173 Kruse 13 år siden
Kill Bill Vol. 1 & 2 (BD) til en 9-krone + forsendelse takket være en tilbudskampagne, som de sendte.
#12174 Benway 13 år siden
#12173 :)
#12175 Kruse 13 år siden
Det bliver sendt ud til alle der abonnerer på deres nyhedsbrev.
Det var jo oplagt :)
#12176 Benway 13 år siden
#12177 Kruse 13 år siden
Så det kan betale sig at læse deres nyhedsbrev en gang i mellem :)
#12178 knipsknips 13 år siden
Byttede en sportstaske med brugte cd'er.
Tintin BD
Op BD
Skyggen BD
Drive Soundtrack
LOC Libertiner
LOC xxxcouture
#12179 MOVIE1000 13 år siden
#12180 Kruse 13 år siden
Sikker på at du ikke bare har overset den? Med overskriften "Vælg et produkt for 9 kr. og masser af andre fantastiske tilbud".