Live fra bremen sæson 4 Rec Bang jeg er død Valhalla Robin Hood Helte i strømpebukser
Trænger virkelig til at få humøret op igen. Har allerede set Valhalla, en film som jeg nød utrolig meget som barn og den hodler stadig, og det vigtigste er at den ikke taler ned til børn, det er en god fantasi verden, den er spændende og sjov , den kan sammenlignes med The Avengers :P. Men jeg sætter nok noget Bang på nu også Robin Hood hvis jeg ikke er alt for smadret. Lige nu holder jeg ikke til ret meget.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#12181 Neranders 13 år siden
Cleopatra (50th anniversary edition) BD
Nausicaä of the Valley of the Wind BD
"That's rough, buddy."
#12182 Kruse 13 år siden
Det er noget farligt noget. Jeg er selv faldet for det alt for mange gange :)
#12183 Neranders 13 år siden
Det er heller ikke første gang jeg gør det, og ejheller sidste. :) Tror min konto er glad for, jeg bor i en lille by uden nogen lokal filmpusher.
"That's rough, buddy."
#12184 wiseguy 13 år siden
#12185 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
En ny kaffemaskine, da min nuværende døde i weekenden. Jeg har gået i adskillige dage uden kaffe, en skanDALE!
#12186 Hr. Nielsen 13 år siden
Das Boot
The Fighter
Alle på BD
#12187 HonoDelLoce 13 år siden
Casablanca
American Beauty
Green Lantern
og fra BBBB
Den Sidste Rejse
alle på BD
#12188 MOVIE1000 13 år siden
Rec
Bang jeg er død
Valhalla
Robin Hood Helte i strømpebukser
Trænger virkelig til at få humøret op igen. Har allerede set Valhalla, en film som jeg nød utrolig meget som barn og den hodler stadig, og det vigtigste er at den ikke taler ned til børn, det er en god fantasi verden, den er spændende og sjov , den kan sammenlignes med The Avengers :P.
Men jeg sætter nok noget Bang på nu også Robin Hood hvis jeg ikke er alt for smadret. Lige nu holder jeg ikke til ret meget.
#12189 Hr. Nielsen 13 år siden
#12190 Benway 13 år siden