når jeg har dobbeltpacks, så kommer op at stå ved siden af alle bokssættene :)
Også en udemærket måde at gøre det på, men jeg kan bare ikke dobbeltpacks. Mine film skal være alene, andet virker ikke, udover som sagt hvis de hører sammen på en eller anden måde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg kan heller ikke snuppe dobbelt-packs med film, der ellers ikke rigtigt har noget med hinanden at gøre..
Og det er især irriterende, da jeg meget gerne vil have fingrene i Capote, men den eneste version jeg kan finde i de sædvanlige butikker, jeg handler i, er sådan en klam dobbelt-pack med en eller anden fuldstændig ligegyldig film!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og det er især irriterende, da jeg meget gerne vil have fingrene i Capote, men den eneste version jeg kan finde i de sædvanlige butikker, jeg handler i, er sådan en klam dobbelt-pack med en eller anden fuldstændig ligegyldig film!
Tænker du på den dobbeltpack med filmen "In Cold Blood"? Som er en filmatisering af den bog, som Truman Capote skrev, og som er omdrejningspunkt i filmen "Capote"?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Tænker du på den dobbeltpack med filmen "In Cold Blood"? Som er en filmatisering af den bog, som Truman Capote skrev, og som er omdrejningspunkt i filmen "Capote"?
Nope, det var en eller anden film med Philip Seymour Hoffman...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#12271 misuma 13 år siden
#12272 Zombi 13 år siden
Thumbs up!
#12273 misuma 13 år siden
#12274 Zombi 13 år siden
#12275 Åkepool 13 år siden
Også en udemærket måde at gøre det på, men jeg kan bare ikke dobbeltpacks. Mine film skal være alene, andet virker ikke, udover som sagt hvis de hører sammen på en eller anden måde.
#12276 Collateral 13 år siden
Enig! Selvom jeg godt nok ikke har set den færdig.
#12277 Takfornu 13 år siden
#12278 HonoDelLoce 13 år siden
#12279 Kruse 13 år siden
#12280 HonoDelLoce 13 år siden
Nope, det var en eller anden film med Philip Seymour Hoffman...