Battlefield 3 (PS3) - på tilbud til en flad 200-mand!
Fra amazon.com:
Alien Anthology (BD) - købt som "deal of the day" til sølle $29,95. Den ankom overraskende nok i fin stand, selvom Amazon havde været så fedtede kun at pakke boksen ind i en foret kuvert (fy amazon!)
Fra amzon.co.uk:
Peter M. Bracke - Crystal Lake Memories - The Complete History of Friday the 13th (indb.) John Landis - Monsters in the Movies (indb.) Neil Lerner (red.) - Music in the Horror Film Kathryn Kalinak - Film Music - A Very Short Introduction
Desværre havde Amazon smidt dem i en alt for stor boks uden nok beskyttelse om (fy amazon!), så Post DK og co. havde smadret hul i boksen og i de to første bøger. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#12281 Kruse 13 år siden
Ahh, okay...så kan jeg bedre forstå din frustration. Jeg har dog ikke stødt på den dobbeltpack.
#12282 HonoDelLoce 13 år siden
En dobbeltpack med In Cold Blood ville jeg MÅSKE lige kunne gå med til :)
#12283 Kruse 13 år siden
Torrance RedRum RedRum RedRum T-shirt
#12284 MMB 13 år siden
Den dobbeltpack kunne endda købes til 20 kr på Blu-ray i en lang periode. :)
#12285 misuma 13 år siden
Another Earth
Begge på BD, glæder mig især til et gensyn med The Others.
#12286 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
#12287 Collateral 13 år siden
Sørens! Har ellers en jeg gerne vil af med :)
#12288 Kruse 13 år siden
Samme her :)
#12289 evermind 13 år siden
Den har jeg også modtaget - i lørdags. Fed tee! :D
#12290 Thomsen 13 år siden
Battlefield 3 (PS3) - på tilbud til en flad 200-mand!
Fra amazon.com:
Alien Anthology (BD) - købt som "deal of the day" til sølle $29,95. Den ankom overraskende nok i fin stand, selvom Amazon havde været så fedtede kun at pakke boksen ind i en foret kuvert (fy amazon!)
Fra amzon.co.uk:
Peter M. Bracke - Crystal Lake Memories - The Complete History of Friday the 13th (indb.)
John Landis - Monsters in the Movies (indb.)
Neil Lerner (red.) - Music in the Horror Film
Kathryn Kalinak - Film Music - A Very Short Introduction
Desværre havde Amazon smidt dem i en alt for stor boks uden nok beskyttelse om (fy amazon!), så Post DK og co. havde smadret hul i boksen og i de to første bøger. :-(