En toldopkrævning på 189 bananer for en pakke på posthuset, formentlig The Dark Knight fra Play.com. Den kan så få lov at trække til de ikke gider have den stående mere så er Play ihvertfald slettet fra listen fremover. I det mindste var det kun The Dark Knight og ikke The Third Man. Isåfald havde jeg været nødt til at punge ud.
Og så en Denon 3808'er fra Tyskland, som jeg nu skal igang med at opgradere til A model
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1224 Du har min dybeste sympati!!! Jeg gruer for den dag, hvor det sker for mig :( Så må man håbe, at pundet falder til 6 kr, eller den svenske krone til 50 øre, så nogen kan lide for vores lidenskab :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Fik jo ProFiber i mandags, men har ikke lige orket at rode med det før nu. Så svært var det nu heller ikke, så nu sidder jeg med en små 18/19 mbit internet. Kæft det går stærkt. Jeg hentede en trial version af Photoshop på 329 mb på godt 2 minutter :O
Så jeg modtog kick ass net :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
It's a Wonderful Life - 60'th Anniversary Edition.
Ekstramaterialet skuffer en del i forhold til den fornemme titel. 2 dokumentarer af cirka 20 min. varighed fra 1990/1991 plus filmens trailer, er der kun blevet plads til. Selv om de gamle interviews med Frank Capra og James Stewart er interessante og hyggelige at se på, ja så sidder jeg sgu voldsomt og savner en nyere dokumentar på 40/50 min. som går mere i dybden med filmens beydning.
Til gengæld er billedkvalitetet på R1 udgivelsen imponerende flot og står så skarpt, at man sku' tro filmen var lavet igår. Lyden, selvom den stadig er i mono, har også fået en kraftig opgradering og må være blevet renset eftertrykkeligt, for man kan ikke høre bare den mindste smule susen eller slitage.
Fra Amazon.Us/Marketplace :
Elektra - 16 cm figur med podie. Special Collectors edition. Very Nice!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#1221 filmz-Bruce 16 år siden
Og så en Denon 3808'er fra Tyskland, som jeg nu skal igang med at opgradere til A model
#1222 Takfornu 16 år siden
#1223 filmz-Bruce 16 år siden
#1224 pulse83 16 år siden
#1225 filmz-Bruce 16 år siden
#1226 elwood 16 år siden
ingen told.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1227 Bony 16 år siden
Star Wars IV - A new Hope..
#1228 davenport 16 år siden
Kæft det går stærkt. Jeg hentede en trial version af Photoshop på 329 mb på godt 2 minutter :O
Så jeg modtog kick ass net :D
#1229 RFriis 16 år siden
#1230 NightHawk 16 år siden
It's a Wonderful Life - 60'th Anniversary Edition.
Ekstramaterialet skuffer en del i forhold til den fornemme titel. 2 dokumentarer af cirka 20 min. varighed fra 1990/1991 plus filmens trailer, er der kun blevet plads til. Selv om de gamle interviews med Frank Capra og James Stewart er interessante og hyggelige at se på, ja så sidder jeg sgu voldsomt og savner en nyere dokumentar på 40/50 min. som går mere i dybden med filmens beydning.
Til gengæld er billedkvalitetet på R1 udgivelsen imponerende flot og står så skarpt, at man sku' tro filmen var lavet igår. Lyden, selvom den stadig er i mono, har også fået en kraftig opgradering og må være blevet renset eftertrykkeligt, for man kan ikke høre bare den mindste smule susen eller slitage.
Fra Amazon.Us/Marketplace :
Elektra - 16 cm figur med podie. Special Collectors edition. Very Nice!