Masser med kabler fra USA, fra FedEx på tre dage, udenom tolden. Grazie!!!
Og fra Play, udenom tolden (and there were much rejoice), Den Mørke Skrædder - BD. Så må det være Wanted (R.I.P), som ligger og hygger sig på posthuset med opkrævning på.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Argg så røg mIN The Dark Knight vidst også i tolden, sågar fra Dvd Pacific det er første gang for mig, min Wanted C.E også fra Pacific slap underligt nok fint igennem.
men hva gør man i det her tilfælde, går man blot på posthus op nægter modtagelsen,og så får man evt. penge på konto'en igen, eller skal man lige skrive til Pacific dvd ?
Julen er toldens tid grrr.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1231 pulse83 16 år siden
Austin Powers Collection (BD) + told på 189 kr.
#1232 MouseMickey 16 år siden
Tropic Thuner Blu-ray + 150 kr i told første gang jeg er blevet taget:( der nok ekstra kontrol med tolden her i julen.
Er det overhovedet muligt at betale tolden inden så man slipper for postdanmarks gebyr?
#1233 Steve 16 år siden
Iron Man Ultimate 2-disc edition (BD)
#1234 filmz-Bruce 16 år siden
Og fra Play, udenom tolden (and there were much rejoice), Den Mørke Skrædder - BD. Så må det være Wanted (R.I.P), som ligger og hygger sig på posthuset med opkrævning på.
#1235 elwood 16 år siden
men hva gør man i det her tilfælde, går man blot på posthus op nægter modtagelsen,og så får man evt. penge på konto'en igen, eller skal man lige skrive til Pacific dvd ?
Julen er toldens tid grrr.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1236 filmz-Bruce 16 år siden
Stemmer nej til euroen som hævn. Det havde jeg gjort alligevel.
#1237 chronaden 16 år siden
#1238 Benway 16 år siden
#1239 Highland Park 16 år siden
Jeg vil dog nok investere i Irma Vep først. Maggie Cheung er en sand åbenbaring... hver gang hun viser sig på det store lærred. ;)
#1240 Benway 16 år siden
Jeg har ikke set Irma Vep, men når jeg har fået set denne her, bliver jeg jo næsten nød til anskaffe den.