Alien Anthology (BD) - købt som "deal of the day" til sølle $29,95. Den ankom overraskende nok i fin stand, selvom Amazon havde været så fedtede kun at pakke boksen ind i en foret kuvert (fy amazon!)
Den kunne du have fået til £10 på co.uk, og så kunne du endda have fået danske tekster på.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Nå, amazon er som sædvanlig hurtige til at sende et par nye eksemplarer af de smadrede bøger.
Jeg blev dog lidt overrasket over, at jeg i stedet for besværet med at sende det ødelagte hele vejen til UK, nu kan nøjes med at printe en mærkat ud fra Post Danmark Erhvervspakker og sende det til en dansk postboksadresse. Hvornår er de begyndt på det?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har de sidste par dage modtaget lidt blandet guf fra Amazon.Uk + Marketplace :)
Universal Studios Monsters - A Legacy of Horror, (Hardcover) The Stanley Kubrick Archives - 25'th Anniversery Edition, (Hardcover) My Only Great Passion - The Life and Films of Carl Th. Dreyer, (Hardcover)
True Blood - Sæson 4, (BD) Gia - Uncut Version, (BD) Cocktail, (BD) The Crying Game - Special Edition, (DVD) Gods and Monsters, (DVD) Wuthering Heights - Version 1992, (DVD)
#12291 Steffan Rasmussen 13 år siden
Den kunne du have fået til £10 på co.uk, og så kunne du endda have fået danske tekster på.
#12292 Thomsen 13 år siden
Den amerikanske boks har også danske tekster.
Men jeg synes nu ikke, jeg har set den europæiske boks SÅ billigt. Sikker på, at det ikke har været 4-disk-udgaven uden ekstramateriale?
Pt. tager amazon.co.uk nemlig £17,49 (m. UK VAT) for 6-disk-udgaven, og det er ikke særligt langt fra det amerikanske tilbud.
Og så kan jeg bare bedre lide den amerikanske boks uden de store, engelske aldersmærkninger.
#12293 Steffan Rasmussen 13 år siden
Jo det er den.
#12294 Steffan Rasmussen 13 år siden
Den har været nede og vende i £13,97
#12295 Steffan Rasmussen 13 år siden
Beaufort (BD)
Chinatown (BD)
Boca (BD)
Capricorn One (BD)
#12296 Zombi 13 år siden
Collateral - BD
Kalifornia - BD
There Will Be Blood - BD
Any Given Sunday - BD
#12297 Skeloboy 13 år siden
#12298 Thomsen 13 år siden
Nå, amazon er som sædvanlig hurtige til at sende et par nye eksemplarer af de smadrede bøger.
Jeg blev dog lidt overrasket over, at jeg i stedet for besværet med at sende det ødelagte hele vejen til UK, nu kan nøjes med at printe en mærkat ud fra Post Danmark Erhvervspakker og sende det til en dansk postboksadresse. Hvornår er de begyndt på det?
#12299 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
#12300 NightHawk 13 år siden
Universal Studios Monsters - A Legacy of Horror, (Hardcover)
The Stanley Kubrick Archives - 25'th Anniversery Edition, (Hardcover)
My Only Great Passion - The Life and Films of Carl Th. Dreyer, (Hardcover)
True Blood - Sæson 4, (BD)
Gia - Uncut Version, (BD)
Cocktail, (BD)
The Crying Game - Special Edition, (DVD)
Gods and Monsters, (DVD)
Wuthering Heights - Version 1992, (DVD)
Ladyhawk - "Anxiety", (CD)
Butterfly Boucher - "Flutterby", (CD)
Butterfly Boucher - "Scary Fragile", (CD)
Butterfly Boucher - "BB", (CD)
Og et par film fra Planet Axel :
Young Adult, (BD)
Pariah, (BD)
Circumstance, (DVD)