Gravatar

#12341 Thomsen 13 år siden

Fra coolshop.dk:

Battlefield - Bad Company 2 (PS3)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12342 NightHawk 13 år siden

utyske (12311) skrev:
Lidt føs'dagsgaver i weekenden:

Eastbound & Down: The Complete First Season (dvd)
Murder Set Pieces (dvd)

Fra d'herrer Evermind og Navarre3 - der kom også lidt andet ind, men ikke specielt filmrelateret. :)

Det kommer godt nok lidt sent, men tillykke med fødselsdagen. :)

Thomas E. Nielsen (12327) skrev:
Jeg modtog ikke så meget, fordi Planet Axel er gået konkurs, min ordre annulleret og mine penge heldigvis ført tilbage til min konto.

Damn, det havde jeg sgu ikke lige forventet ville ske. :( Nå, men så må jeg jo sætte min lid til Amazon.Uk og Amazon.Com fremover.

-------------------

Modtog i dag fra Amazon.Uk :

Lip Service - Sæson 2, (BD)

Fiona Apple - "Idler Wheel Is Wiser", Deluxe Edition, (CD)

Glæder mig vildt til at få set og hørt begge dele, som har været længe undervejs. Serien "Lip Service" - sæson 2 skulle man vente 2 år på før, at det blev en realitet grundet en masse uenigheder mellem BBC3 og skaberen Harriet Brown. Heldigvis lykkedes det hende at få dem overtalt til sidst og efter hvad jeg har læst af kommentarer skulle sæson 2 være mindst lige så god som sæson 1. Yay! Fiona Apples 4. album har man så skulle vente 7 år på, men nu står det så endelig på hylden og skal høres på repeat de næste par dage. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12343 Hr. Nielsen 13 år siden

NightHawk (12342) skrev:
Damn, det havde jeg sgu ikke lige forventet ville ske.
Det kom også ubehageligt bag på mig og jeg må erkende, at det nok er der, eller rettere var der jeg købte flest film.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12344 Richard Burton 13 år siden

#12336 Lækkert :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12345 Hr. Nielsen 13 år siden

SIR Ridley Scott (12344) skrev:
Lækkert
Åh ja, helt bestemt:) Chinatown siger sig selv, den har jeg fundet fremragende i mange år, men også rart med et par af de bedre med blondinen over dem alle:)
Gravatar

#12346 Richard Burton 13 år siden

#12345 Jeg har haft én bestilling på 5 titler, som har ligget i nu snart to måneder og ventet på at blive shipped, ellers er jeg gået helt i dørken med at bestille film. Gudskelov for pengepungen, men jeg ved ikke helt fremover, nu Axel er gået ned :( Marilyn var absolut en boks jeg godt kunne tænke mig.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12347 Åkepool 13 år siden

Kruse (12340) skrev:
The Inbetweeners: Sæson 1

Den må du godt lige skrive lidt om, når du har fået set den.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12348 Kruse 13 år siden

Åkepool (12347) skrev:
Den må du godt lige skrive lidt om, når du har fået set den.

Will do!

Den var sådan set lidt et sats, da jeg ikke har set noget af det, og heller ikke har set filmen(kun traileren, som jeg syntes virkede ganske sjov), men jeg havde nogle penge optjent(ved at sælge et læs DVD'er) hos Blockbuster, og så valgte jeg at tage chancen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12349 Hr. Nielsen 13 år siden

SIR Ridley Scott (12346) skrev:
jeg gået helt i dørken med at bestille film.
Der er måske ikke meget tilbage eller blot inde i en interesseløs fase (sådan kan jeg have det i perioder)? Kan være det bliver Søren og jeg der skal lege film-pusher næste gang så:-P

SIR Ridley Scott (12346) skrev:
Gudskelov for pengepungen, men jeg ved ikke helt fremover, nu Axel er gået ned
Penge sparet ja, men noget pis med flere titler, som nu bliver mere besværlige at få fat i synes jeg.
Gravatar

#12350 Åkepool 13 år siden

Kruse (12348) skrev:
og heller ikke har set filmen

Jeg har nemlig set filmen, uden at ane noget om serien og blev positivt overrasket, så jeg er nysgerrig på om serien også har kvalitet.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: