Gravatar

#12401 Richard Burton 13 år siden

#12400 Jeg ville ikke kunne udholde tanken at have påført et andet menneske den ulidelige smerte, at have spenderet dyrebar tid, på at se 40 år gamle film. Det er mig meget imod, når verden er fyldt med kun få år gamle, og deraf selvfølgelig, kvalitetsmæssigt overlegne film. Så jeg beder dig. Glem det, mens tid er!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12402 misuma 13 år siden

Efter at ha' været behageligt overrasket over serier som Medium, Misfits samt The River, er jeg lidt modigere og bestilte første sæson af:

Warehouse 13 og The Fades.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12403 NightHawk 13 år siden

misuma (12402) skrev:
Efter at ha' været behageligt overrasket over serier som Medium, Misfits samt The River, er jeg lidt modigere og bestilte første sæson af:

Hvor langt er du kommet i "Medium" og hvad synes du om serien indtil videre ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12404 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden

Over et par dage:

Tre stk. StarCraft 2-figurer til min SC-hylde - Kerrigan, Jim Raynor og Zeratul til at repræsentere de tre racer, naturligvis. :D
Gravatar

#12405 misuma 13 år siden

NightHawk (12403) skrev:
misuma (12402) skrev:

Hvor langt er du kommet i "Medium" og hvad synes du om serien indtil videre ? :)

Til at starte med frygtede jeg lidt en omgang "Ghost Whisperer", men for pokker hvor tog jeg dejligt fejl. Jeg nyder at følge familien igennem deres prøvelser og så er jeg især overrasket over hvor gode de fleste historier er.

Sæson 4 er allerede på vej med posten Ü
Gravatar

#12406 misuma 13 år siden

Amazon Marketplace:

Bestilling af Joe Hill's bøger Horns og Heart Shaped Box.
Gravatar

#12407 Åkepool 13 år siden

Fra Chevrolet:

En spritny Chevrolet Spark. Kilometertælleren siger 14 km., det har jeg sgu aldrig prøvet før :) Har altid kun købt gamle brugte biler.

Den er godt nok lille, men meget mere økonomisk og mindre forurenende end alle mine gamle biler.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12408 NightHawk 13 år siden

misuma (12405) skrev:
Til at starte med frygtede jeg lidt en omgang "Ghost Whisperer", men for pokker hvor tog jeg dejligt fejl. Jeg nyder at følge familien igennem deres prøvelser og så er jeg især overrasket over hvor gode de fleste historier er.

Sæson 4 er allerede på vej med posten Ü

Jeg kan sagtens følge dig mht. "Ghost Whisperer", som virkelig også er en middelmådig og meget kedelig serie. Jeg kom ikke længere end halvvejs i sæson 2 og så slap min sidste tålmodighed op, da jeg synes karakterudviklingen bare blev ved med at træde vande, plus at historierne og måden de blev bygget op på ligeså bød på alt for mange søvndyssende gentagelser.

Men ja, heldigvis er "Medium" jo en helt anden og herlig uforudsigelig størrelse, og på alle områder i en helt anden liga mht. skuespil, karakterudvikling og afveksling i måden som historierne er sat sammen på. Noget af det ved "Medium" som jeg bl.a. også holder aller mest af er netop den del, hvor man følger Allison, Joe og de tre herlige døtres sammenhold og konflikter, hvilket er skildret på en følelsesmæssig meget medrivende og ofte meget underholdende og hjerteskærende facon der gør, at de overnaturlige ingredienser og krimi elementerne så får endnu større tyngde i den kontrast og sammensmeltning der skabes, når livets gode og onde side kollidere med hinanden. Det er kort og godt fremragende skrevet og meget intelligent udført.

Synes også Alisons samarbejde med Lee Scanlon og Manuel Devalos, (Alisons anden familie), er fascinerende at følge udviklingen på, og dynamikken mellem trekløveret, især når deres overbevisninger kollidere med hinanden under opklaringsarbejdet, er virkelig fedt skrevet og spillet.

Super fedt at læse, at du er blevet så glad for serien. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12409 misuma 13 år siden

Jeg har efterhånden hørt en masse godt om den britiske Sherlock Holmes serie, men fandt den hverken i Fona eller Lackluster.

Som trøst snapsede jeg følgende istedet:

Black Swan, BD
The Adjustment Bureau, BD
The Guard, BD
Win Win med Paul Giamatti
Submarine
Tomorrow When The War Began
...og så var Dylan Dog landet i postkassen.
Gravatar

#12410 zombieman 13 år siden

i de sidste par dage alle på BD

Amazon UK
Double indemnity (steelbook)
Lost weekend (steelbook)
King of new york (steel book)

Amazon.com uden told
Something wild (criterion)
Kuroneko (criterion)

glæder mig helt vildt til barnes & noble criterion sale