Min onkel har delt ivrigt ud af sin samling og det har indbragt mig følgende titler:
- American Gangster (DVD) - Rumble Fish (DVD) - The Ninth Gate (DVD) - Last Man Standing (DVD) - Body Shots (DVD) - Adams Æbler (DVD) - Flugten (DVD) - Monster's Ball (DVD) - Monster (DVD) - Frankenstein (Kenneth Branagh version - DVD) - Jurassic Park III (DVD) - Total Recall (DVD) - Sugar Hill (DVD) - Master & Commander (DVD) - La Tigre e la neve (DVD) - One Hour Photo (DVD) - Brokeback Mountain (DVD) - X-men 1.5 (DVD) - Mystic River (DVD) - Collateral (DVD)
Et par af coverne er lidt slidt, men mere eller mindre alle dvd-skiverne ser rigtig pæne ud. Det var en dejlig bunke film at få ind lige pludseligt. Så er der en masse at se til sommerferien :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#12411 Twister 13 år siden
- American Gangster (DVD)
- Rumble Fish (DVD)
- The Ninth Gate (DVD)
- Last Man Standing (DVD)
- Body Shots (DVD)
- Adams Æbler (DVD)
- Flugten (DVD)
- Monster's Ball (DVD)
- Monster (DVD)
- Frankenstein (Kenneth Branagh version - DVD)
- Jurassic Park III (DVD)
- Total Recall (DVD)
- Sugar Hill (DVD)
- Master & Commander (DVD)
- La Tigre e la neve (DVD)
- One Hour Photo (DVD)
- Brokeback Mountain (DVD)
- X-men 1.5 (DVD)
- Mystic River (DVD)
- Collateral (DVD)
Et par af coverne er lidt slidt, men mere eller mindre alle dvd-skiverne ser rigtig pæne ud. Det var en dejlig bunke film at få ind lige pludseligt. Så er der en masse at se til sommerferien :)
#12412 misuma 13 år siden
The Zookeeper.
Resten står for egen regning:
Legion til 20 kr
Rogue River til 80 kr.
#12413 Kruse 13 år siden
American Psycho (BD)
Crazy, Stupid, Love. (BD)
A.I. - Artificial Intelligence (BD)
#12414 Zombi 13 år siden
Yay!
Auch den var værre. :/
#12415 Kruse 13 år siden
Jeg har ikke set den før, og har hørt både lovprisninger og nedslagtninger, men jeg har besluttet at jeg vil give den en chance :)
#12416 HonoDelLoce 13 år siden
Den får s'gu lidt lovprisninger med herfra. Også selvom jeg faktisk kedede mig bravt første gang, jeg så den, og var ekstremt skuffet.
Genså den så for ikke så forfærdeligt længe siden, og der voksede den s'gu helt enormt på mig.
#12417 DarkLight 13 år siden
#12418 Zombi 13 år siden
The Inbetweeners den komplette serie.
#12419 Kruse 13 år siden
Nice! :)
#12420 Steffan Rasmussen 13 år siden
Crazy, Stupid, Love. (BD)