House, sæson 3 og 4. True Blood, sæson 2. Dum & Dummere og The Cable Guy, begge på BD. (Opgradering fra vhs, yes!) Band Of Brothers, BD. (Få krigsfilm siger mig noget, så satser lidt her)
Jep, fik også grovsorteret ;) Har jo ikke så meget plads længere, så jeg var virkelig kritisk omkring hvad jeg ville beholde.
Det er forståeligt nok, men var de ikke overraskede over mængden? Det må have taget dem en evighed at gennemgå diskene for ridser.
Haha, jo - vi kom med en flyttekasse og han så meget rådvild ud den unge mand...han var alene ved kassen. Vi aftalte at han bare gik dem igennem når han havde tid, og så fik han mit medlemskort og ringede så når han var færdig ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Puha, det ville gøre for ondt at sige farvel til så mange film...
Det var egl. ok - alt i alt sagde jeg nok farvel til omkring 400 film da Michael jo også beholdt en del efter bruddet. Så har nok omkring 450 film selv nu :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#12481 misuma 13 år siden
House, sæson 3 og 4.
True Blood, sæson 2.
Dum & Dummere og The Cable Guy, begge på BD. (Opgradering fra vhs, yes!)
Band Of Brothers, BD. (Få krigsfilm siger mig noget, så satser lidt her)
#12482 wimmie 13 år siden
Stanley Kubrick BD-boks
Precious - BD
Cape fear (1991) - BD
Straw Dogs (2011) - BD
(Har stadig 120 kr)
#12483 Collateral 13 år siden
:O Det var noget af en stak.
#12484 wimmie 13 år siden
Jep, fik også grovsorteret ;)
Har jo ikke så meget plads længere, så jeg var virkelig kritisk omkring hvad jeg ville beholde.
#12485 Collateral 13 år siden
Det er forståeligt nok, men var de ikke overraskede over mængden? Det må have taget dem en evighed at gennemgå diskene for ridser.
#12486 misuma 13 år siden
#12487 wimmie 13 år siden
Haha, jo - vi kom med en flyttekasse og han så meget rådvild ud den unge mand...han var alene ved kassen. Vi aftalte at han bare gik dem igennem når han havde tid, og så fik han mit medlemskort og ringede så når han var færdig ;)
#12488 wimmie 13 år siden
Det var egl. ok - alt i alt sagde jeg nok farvel til omkring 400 film da Michael jo også beholdt en del efter bruddet. Så har nok omkring 450 film selv nu :)
#12489 Kruse 13 år siden
#12490 wimmie 13 år siden
Nope - men den er på min "must have"-liste ;)
(1'eren i hvert fald)