Puha, det ville gøre for ondt at sige farvel til så mange film...
Ville heller aldrig kunne skille mig af med så mange. Men det ville så også være en meget større procentdel af min samling, end det tilsyneladende var tilfældet for wimmie.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ville heller aldrig kunne skille mig af med så mange. Men det ville så også være en meget større procentdel af min samling, end det tilsyneladende var tilfældet for wimmie.
Der var rigtig mange film iblandt som var købt til 20-25 kr - disse "de er så billige at jeg tager chancen"-film - hvor mange af dem ikke var særlig gode ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Der var rigtig mange film iblandt som var købt til 20-25 kr - disse "de er så billige at jeg tager chancen"-film - hvor mange af dem ikke var særlig gode ;)
Dem har jeg også rigtig mange af, som jeg bare ikke har set endnu og de ryger nok samme vej som dine, når de efterhånden bliver set, eller næsten samme vej. Jeg ser dem så langsomt, at jeg aldrig får samlet en stor bunke da de enkelte jeg ser, bliver lagt i vores loppemarkedbunke, til de 2 gange om året hvor vi har en stand bag Frederiksberg Rådhus :)
Kruse (12495) skrev:
Vundet i Filmz-konkurrence:
Haywire (BD+DVD)
Bastard!!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
#12491 Åkepool 13 år siden
#12492 wimmie 13 år siden
#12493 MOVIE1000 13 år siden
True Grit (John Wayne)
Tron Original
Cowboy, Indianer og Hest the movie
Splice
Trespass
#12494 misuma 13 år siden
Præ-køb af filmen ATM.
#12495 Kruse 13 år siden
Haywire (BD+DVD)
#12496 Åkepool 13 år siden
Dem har jeg også rigtig mange af, som jeg bare ikke har set endnu og de ryger nok samme vej som dine, når de efterhånden bliver set, eller næsten samme vej. Jeg ser dem så langsomt, at jeg aldrig får samlet en stor bunke da de enkelte jeg ser, bliver lagt i vores loppemarkedbunke, til de 2 gange om året hvor vi har en stand bag Frederiksberg Rådhus :)
Bastard!!!
#12497 Skeloboy 13 år siden
Så kan man endelig få set, hvad han er for en størrelse :)
#12498 misuma 13 år siden
Changing Lanes ( Opgradering fra vhs)
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, BD (Opgradering fra vhs....eller måske fra dvd? Hmm)
#12499 Benway 13 år siden
#12500 Skeloboy 13 år siden
De bliver selvfølgelig set kronologisk.