Haha, det må siges at være lidt af en kunstfærdig underdrivelse. :D
Jeg har heller ikke set "Irma Vep" endnu men har tænkt mig indenfor den nærmeste fremtid at investere i enten Second Sight-udgivelsen eller den fra 2Good, såfremt jeg har mod på at opfriske mit franske. Det er dog sikkert smartest at se serien først. Så får man nok mere ud af filmen. Men hvad pokker... jeg har en enormt stor svaghed for Maggie så... :)
#1243 Jeg synes den er god. Den er mest kritiseret for at være gammeldags "old school", men jeg synes nu Wajda skildrer begivenheden på glimrende vis og tror Wajda var det rigtige valg til at tage hul på polakkernes åbne sår. Se den i biffen/køb den?!?! Køb den!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1241 rockysds 16 år siden
"The Fugitive" - BD
#1242 Highland Park 16 år siden
Haha, det må siges at være lidt af en kunstfærdig underdrivelse. :D
Jeg har heller ikke set "Irma Vep" endnu men har tænkt mig indenfor den nærmeste fremtid at investere i enten Second Sight-udgivelsen eller den fra 2Good, såfremt jeg har mod på at opfriske mit franske.
Det er dog sikkert smartest at se serien først. Så får man nok mere ud af filmen. Men hvad pokker... jeg har en enormt stor svaghed for Maggie så... :)
#1243 Skeloboy 16 år siden
Og det to russiske klassiker:
Cranes Are Flying(1957)
Ballad of a Soldier(1959)
#1212, aka Bruce...Katyn, er den god? Som i tag i biffen og se den til januar, eller bare nøjes med at købe den?
#1244 filmz-Bruce 16 år siden
#1245 filmz-Bruce 16 år siden
#1246 Bony 16 år siden
#1247 filmz-Bruce 16 år siden
#1248 Bony 16 år siden
#1249 Slettet Bruger [4145500452] 16 år siden
The Dark Knight (BD)
Hellboy 2 (BD)
#1250 filmz-Bruce 16 år siden