God fornøjelse med den, den er helt ok. Ikke blandt seriens bedste, men stadig super underholdende! Særligt de første par afsnit er virkelig gode og følger rigtig fint op på den tidligere sæsons afslutning. Det overordnede plot i sæsonen halter en smule, men jeg elsker "Dexter" og er alt for stor fanboy til for alvor at tænke tilbage på den med negative tanker.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
God fornøjelse med den, den er helt ok. Ikke blandt seriens bedste, men stadig super underholdende! Særligt de første par afsnit er virkelig gode og følger rigtig fint op på den tidligere sæsons afslutning. Det overordnede plot i sæsonen halter en smule, men jeg elsker "Dexter" og er alt for stor fanboy til for alvor at tænke tilbage på den med negative tanker.
Jeg har det på samme måde; jeg elsker serien og selvom de fleste siger at sæson 5 er lidt svag, så er jeg sikker på at jeg vil være underholdt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Kræmmermarked (DVD'er): Boogeyman Chicago (2-disk) Roger Waters - In the Flesh Live The Devil's Chair Donnie Darko Creepshow III Satan's Little Helper Thinner
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Werner Herzog Collection - (Stroszek, Også dværge er begyndt som små, Hjerte af glas, Gåden om Kaspar Hauser) Cannibal Collection - (Kannibal massakren, Jaget af kannibaler, Kannibalernes dronning, Massakren i junglens dyb) Breaking Bad: The Complete First Season
Fra Sony Center:
Biutiful (BD) Macgruber (BD) Tekkonkinkreet (BD) Kung Fu Hustle (BD)
#12521 wimmie 13 år siden
Dexter - sæson 5
#12522 Tenebrae 13 år siden
Real Steel (BD)
Kung Fu Panda (BD)
og i Moby Disc (til 50,- pr. stk.):
Priest (BD)
Gary Moore & Friends: One Night in Dublin - A Tribute to Phil Lynott (BD)
#12523 Collateral 13 år siden
#12524 wimmie 13 år siden
Jeg har det på samme måde; jeg elsker serien og selvom de fleste siger at sæson 5 er lidt svag, så er jeg sikker på at jeg vil være underholdt :)
#12525 Collateral 13 år siden
Bestemt! Og som sagt er de første par afsnit (IMO) blandt seriens bedste. Virkelig fremragende spil af den gode Mr. Hall.
#12526 misuma 13 år siden
Bestilling af Breaking Bad, sæson 4.
#12527 Collateral 13 år siden
Boogeyman
Chicago (2-disk)
Roger Waters - In the Flesh Live
The Devil's Chair
Donnie Darko
Creepshow III
Satan's Little Helper
Thinner
#12528 Herrguth 13 år siden
Hocus Pocus (DVD)
*Batteries Not Included (DVD)
The Little Prince (DVD)
The Spongebob Squarepants Movie (DVD)
Fra TP:
Bottle Shock (DVD)
The Last Exorcism (DVD)
#12529 Richard Burton 13 år siden
Once Upon a Time in Anatolia - BD
The Message - BD
Lion of the Desert - BD
#12530 Zombi 13 år siden
Werner Herzog Collection - (Stroszek, Også dværge er begyndt som små, Hjerte af glas, Gåden om Kaspar Hauser)
Cannibal Collection - (Kannibal massakren, Jaget af kannibaler, Kannibalernes dronning, Massakren i junglens dyb)
Breaking Bad: The Complete First Season
Fra Sony Center:
Biutiful (BD)
Macgruber (BD)
Tekkonkinkreet (BD)
Kung Fu Hustle (BD)