Gravatar

#12511 Takfornu 13 år siden

Her på filmz.dk ? ... Øv ... Bøv :( ... Måske skulle jeg besøge siden lidt oftere :-/ ... Håber du fik en god pris :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#12512 Richard Burton 13 år siden

Ja en tråd her i denne uge. Med navnet 260 et eller andet.Nej desværre en lortepris 4 kr stk. men de små var utålmodige for de skulle have dem :(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12513 misuma 13 år siden

Fra Odense banegård:

The Mechanic, 2011.
Gullivers Rejser, 2011.
Fast & Furious 1-4, BD
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12514 rammy 13 år siden

Fra FONA.dk

FRIDAY THE 13TH PART 3 BLU RAY : 25,00
FROSTBITE: 5,00
HELLRAISER 5: INFERNO: 29,95
HELLRAISER 6: HELLSEEKER: 9,95
MONSTERMAN: 5,00
PET SEMETARY / PET SEMETARY 2: 15,00
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12515 Takfornu 13 år siden

SIR Ridley Scott (12512) skrev:
Ja en tråd her i denne uge. Med navnet 260 et eller andet.Nej desværre en lortepris 4 kr stk. men de små var utålmodige for de skulle have dem :(

Fandt tråden nu - Shiiiit der var mange jeg godt ville have købt :-(

Specielt for du havde nok flest i din samling af dem jeg ønsker end de fleste af dem som sætter film til salg :-(

Nuvel måske de højere magter som prøver at sige jeg bør skifte helt til BD NU !!!! He he ;-)
Gravatar

#12516 Richard Burton 13 år siden

#12515 Ja det er godt nok ærgerligt :( Har praktisk taget brugt hver en øre i dag. Det er eddermaneme den dårligste investering jeg har lavet i mit liv, undtagen aktier i Hafnia :(
Gravatar

#12517 Takfornu 13 år siden

#12516 Well .. Jeg tabte mine penge på Vestas aktierne :( ... og Ja, MINT og de andre giver ikke meget for brugte skiver, end ikke for de gode udgaver.

Måtte selv sælge en stak forleden (50 stk.) og fik kun 210 kr. for dem :( Så nu bruger jeg dem jeg ikke selv vil have i fremtiden mere som gaver :)
Gravatar

#12518 misuma 13 år siden

Fra BB

John Carter, BD.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12519 Richard Burton 13 år siden

#12516 Suk ja :( Men husk nu. Penge tabt på aktier sker først når man indfrier dem. Ingen kender endnu Vestas' fremtid :)
Gravatar

#12520 wimmie 13 år siden

Flemming Larsen (12501) skrev:
wimmie (12482) skrev:
Havde afleveret knap 165 film i Blockbuster i går - dette indbragte 1240 kr (skulle deles med Michael), så fik købt :

Stanley Kubrick BD-boks
Precious - BD
Cape fear (1991) - BD
Straw Dogs (2011) - BD

(Har stadig 120 kr)

Hvis du bare havde afleveret dem i sidste uge, så havde du fået mindst 1650kr. De havde et tilbud, hvor mindste prisen var 10kr per film.

I know - og havde også en aftale med Michael om at vi skulle derned den sidste dag de kørte tilbuddet...og så blev manden gudhjælpemig syg :S
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: