Gravatar

#12591 Collateral 13 år siden

Med hensyn til Blockbuster er det nok mest deres byttekurv folk køber fra. Ellers er det tit fordi folk har solgt egne film dernede. Play er vidst ikke hundrede procent toldsikkert. Hvert fald ikke hvis man bestiller for for meget ad gangen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12592 misuma 13 år siden

Bestilling af:

Shame
We Bought A Zoo
And Soon The Darkness

Via Amazon....
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12593 rammy 13 år siden

Revolver
The Heroin Busters
Contamination
Hell's Ground
Dracula In Pakistan
Macabre
A Blade in the Dark
Blind Dead Collection Box Set

Hvis man er interesseret, så kan man læse lidt mere om indkøbende og se billeder på inde på min blog.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12594 Sweetiebellefan 13 år siden

Face off
En sang for Martin
Maverick
Star Trek Insurecton
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#12595 misuma 13 år siden

misuma (12592) skrev:
Bestilling af:

Shame
We Bought A Zoo
And Soon The Darkness

Via Amazon....

Afbestilte og nøjes nu med Shame...nu på BD ; )
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12596 wiseguy 13 år siden

Fra CDON:

The Sopranos - The Complete Series
American Psycho (BD)

Fra Amazon:
Back to The Future Trilogy (BD)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12597 Åkepool 13 år siden

Daedalos (12587) skrev:
Jeg kan se mange af jer køber fra amazon.com... men kommer der ikke told på der?

Når folk bare skriver amazon, så kan det ligeså godt være fra amazon.co.uk (som Notional også nævner), hvor der ikke er toldrisiko. Det er kun hos amazon.com du kan blive busted.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12598 rammy 13 år siden

Zombi 2 - Soundtrack (12" LP) fra Death Waltz Recording Company.

Der er masser af billeder af udgivelsen inde på min blog: http://sorensencinema.blogspot.dk/2012/08/film-sam...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12599 Richard Burton 13 år siden

Daedalos (12587) skrev:
Jeg kan se mange af jer køber fra amazon.com... men kommer der ikke told på der?

De sender ofte via Deutsche Post, ihar vi bemærket, som ikke bliver taget i tolden. Og bliver de taget, så kan de hygge sig på posthuset, til de bliver sendt tilbage.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12600 Hr. Nielsen 13 år siden

#12599 Så man kan godt bestille hjem via deres amerikanske side og hvis man hører fra Skattefar, så 'glemmer' man dem bare og de sendes retur og man får sine penge igen, eller hvordan? Please teach me...Please please me:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: