The Thing - BD (Har nok set den film en 40-50 gange på dvd, så nu var det ligesom på tide at opgradere den til Blu ray. Jeg er faktisk så begejstret for den her film, at jeg med fare for at blive lynchet, vil sige at den er fuldt ud på højde med Alien!)
Nå det blev også til en enkelt bog:
Reckless Road: Guns N' Roses and the making of APPETITE for DESTRUCTION (Jep det er noget af en titel :-D)
#2511 filmz-Bruce 15 år siden
#2512 Bobby Singer 15 år siden
#2513 tiany 15 år siden
The Host af Stephanie Meyer
Dead until Dark af Charlaine Harris (den første af de bøger der ligger til grund for serien True Blood)
#2514 Åkepool 15 år siden
Ny Panasonic 42" fladskærm, i bytte for mit Samsung som afgik ved døden :)
#2515 Bobby Singer 15 år siden
The Thing - BD (Har nok set den film en 40-50 gange på dvd, så nu var det ligesom på tide at opgradere den til Blu ray. Jeg er faktisk så begejstret for den her film, at jeg med fare for at blive lynchet, vil sige at den er fuldt ud på højde med Alien!)
Nå det blev også til en enkelt bog:
Reckless Road: Guns N' Roses and the making of APPETITE for DESTRUCTION (Jep det er noget af en titel :-D)
#2516 evermind 15 år siden
Den er også fed. Har selv overvejet at opgradere den.
#2517 evermind 15 år siden
EDIT: Jeg taler om filmen, ikke om BD-udgivelsen, som jeg desværre ikke ved, hvordan er faldt ud.
Nå, jeg modtog endelig fra Play:
The Dark Knight (2-disc BD) - ca. 125 kr.
- med påstemplingen "Frigivet" fra Post Danmark uden på konvolutten.
#2518 filmz-Kadann 15 år siden
BD-udgivelsen er alle pengene værd. :)
#2519 filmz-Bruce 15 år siden
Endnu en Valkyrie - BD region A, så nu har jeg to. Hvis nogle er interesserede, kan den afhentes hos mig for 130,-
#2520 evermind 15 år siden
Jeg glæder mig meget. Har en idé om, at jeg skal have fejret Batmans 70-års fødselsdag sammen med Nolan-filmene en af dagene. :)