Dazed and Confused (Criterion) - BD Salò or the 120 Days of Sodom (Criterion) - BD
De sidste to fra B&N's udsalg. Ligesom de forrige havde de også fået klistret en belgisk returadresse på. Men i modsætning til alle andre ankom de i papkuverter i stedet små papæsker. Lidt en skam for det var ellers dem, der havde mest brug for beskyttelsen fra en æske: De er begge to digipaks, og nu er de blevet trykket lidt i ryggen. Oh well... jeg må se, om jeg ikke kan rette det ud.
Salò er en opgradering. Jeg har i forvejen Criterions dvd. Så nu kan jeg se fæces i fuld HD. Nomnomnom.
Dazed and Confused kultdyrkede jeg meget med en ven, dengang jeg bød på kollegie. Jeg har ikke set den i årevis, for jeg har ventet med at købe Criterions udgave, indtil jeg fik en Blu-ray-afspiller. Har aftalt med en anden ven, at den bliver den første film, han skal se på blå.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#12648 Jeg havde ikke set, der var sådan en. Måske burde man tage den blot for at spare på pladsen. Guderne skal vide, at jeg ikke trænger til mere pladskrævende indpakninger herhjemme.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#12641 Kruse 13 år siden
#12642 Thomsen 13 år siden
Dazed and Confused (Criterion) - BD
Salò or the 120 Days of Sodom (Criterion) - BD
De sidste to fra B&N's udsalg. Ligesom de forrige havde de også fået klistret en belgisk returadresse på. Men i modsætning til alle andre ankom de i papkuverter i stedet små papæsker. Lidt en skam for det var ellers dem, der havde mest brug for beskyttelsen fra en æske: De er begge to digipaks, og nu er de blevet trykket lidt i ryggen. Oh well... jeg må se, om jeg ikke kan rette det ud.
Salò er en opgradering. Jeg har i forvejen Criterions dvd. Så nu kan jeg se fæces i fuld HD. Nomnomnom.
Dazed and Confused kultdyrkede jeg meget med en ven, dengang jeg bød på kollegie. Jeg har ikke set den i årevis, for jeg har ventet med at købe Criterions udgave, indtil jeg fik en Blu-ray-afspiller. Har aftalt med en anden ven, at den bliver den første film, han skal se på blå.
#12643 Benway 13 år siden
Den der udkommer til september? Det var hurtigt! ;)
#12642 Puh. Salò er uden sammenligning den film, der har været tættest på at få mig til at sende aftensmaden retur... :)
#12644 zombieman 13 år siden
Harold and Maude BD
Broadcast news BD
så har jeg en enkelt pakke mere på vej og går den igennem tolden tør jeg næsten love at B & N sender så vi undgår told
#12645 Hr. Nielsen 13 år siden
#12646 zombieman 13 år siden
#12647 Benway 13 år siden
Regner selv med at snuppe den fra co.uk. for at få de danske undertekster, så sønnen kan se med. God filmopdragelse begynder derhjemme. :)
#12648 zombieman 13 år siden
Amazon
#12649 Hr. Nielsen 13 år siden
Så sandt så sandt:)
#12650 Benway 13 år siden