Fluernes herre & she hate me - fra en 10 kr. butik - dvs. 20 kr stykket.
De har en del "criterion" film i disse butikker som ofte sælges til under haldelen af TP og Fona (2000). Jeg mener jeg så Brandmænd i fyr og flamme til 70 kr. i Fona og her idag så jeg den til 20 kr. også Herzog filmene kan fås til 20 kr.
#2517: Jeg troede slet ikke, at de kunne finde på at frigive noget. Tillykke med benådningen. :)
#2521: Hvis du mener Fona på Strøget, så mener jeg nu ikke, at den koster så meget. Var det i Tiger, du så den? De har hvert fald "Blondinens kærlighed" til 20 kr., men det koster den også i Fona.
#2523 - ok - måske jeg ikke er helt præcis. Men der er flere af Criterion filmene der er dyrere i TP og Fona - helt konkret købte jeg Hr. Lazarescus sidste rejse til 50 kr. i TP og den fås til en 20 krone i tigerbutikkerne. Flere af Criterion udgivelserne koster 50 stk. i TP (3 for 120 kr.) og en del af dem fås i 10 kr. butikkerne til 20 kr.
#2524: Ja, det er rigtigt, at Tiger og Kræmmerhuset (tæt på Nørreport) har en del Criterion Film-titler til 20 kr. pr. stk. Jeg har dog indtryk af, at der i Fona bliver holdt godt øje med konkurrenternes priser, eftersom de plejer at følge trop, hvad de fleste af filmene angår. :)
#2525: Okay, tak. Nå, men så er "Brandmænd i fyr og flamme" heller ikke dyrere i Fona. Den koster ikke mere end 50 kr. (og muligvis 30 - jeg kan ikke helt huske det).
#2527: Det kommer vel an på, hvad man er interesseret i at se. De har masser af dårlige film og kedelige udgivelser, men der er da også en del interessante imellem. Kræmmerhuset har f.eks. Ki-duks "Tomme huse" til 20 kr.
#2528 selvfølgelig - men en af mine kammerater havde hamstet en del Herzog og et par Fassbinder og Greenaway på Nørreport. Et par dage efter tog jeg derned og jeg kunne ikke rigtig finde noget. Min lokale har ikke haft noget der var værd at tale om og idag var der en del klassikere og spænende film.
Jeg skal se fluernes herre om lidt den har jeg ikke set siden jeg var knægt - jeg håber stadig at de unger er nogle grufulde små sataner :)
#2521 jessup 15 år siden
De har en del "criterion" film i disse butikker som ofte sælges til under haldelen af TP og Fona (2000). Jeg mener jeg så Brandmænd i fyr og flamme til 70 kr. i Fona og her idag så jeg den til 20 kr. også Herzog filmene kan fås til 20 kr.
#2522 evermind 15 år siden
Hehe, logik vi alle kan relatere til. :P
#2523 Highland Park 15 år siden
#2521: Hvis du mener Fona på Strøget, så mener jeg nu ikke, at den koster så meget.
Var det i Tiger, du så den? De har hvert fald "Blondinens kærlighed" til 20 kr., men det koster den også i Fona.
#2524 jessup 15 år siden
#2525 jessup 15 år siden
#2526 Highland Park 15 år siden
#2525: Okay, tak. Nå, men så er "Brandmænd i fyr og flamme" heller ikke dyrere i Fona. Den koster ikke mere end 50 kr. (og muligvis 30 - jeg kan ikke helt huske det).
#2527 jessup 15 år siden
#2528 Highland Park 15 år siden
Kræmmerhuset har f.eks. Ki-duks "Tomme huse" til 20 kr.
#2529 jessup 15 år siden
Jeg skal se fluernes herre om lidt den har jeg ikke set siden jeg var knægt - jeg håber stadig at de unger er nogle grufulde små sataner :)
#2530 Highland Park 15 år siden
Det tror jeg roligt, at du kan regne med. ;)
Jeg har faktisk heller ikke set den, siden jeg var barn.