Nej, jeg havde bare et mål for et par år siden om hvilke Kubrick film jeg skulle se. Jeg elsker hans film, og historierne om ham (altså arbejdsprocessen og omtalerne og hvad han har gjort for andre film). Jeg blev lidt skuffet, da jeg så ekstramterialet til Eyes wide shut, at han havde 2 filmprojekter som han virkelig ville lave og brændte for og som jeg især gerne ville have set ham lave. En film om Napoleon og 2. Verdenskrig. Men jeg glæder mig til at sætte tænderne i Barry Lyndon senere idag :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#12661 Takfornu 13 år siden
#12662 Steffan Rasmussen 13 år siden
Snabba Cash (DVD)
A Woman, A Gun and a Noodle Shop (DVD)
Submarine (DVD)
Passion Play (BD)
Hot Tub Time Machine (BD)
Pris ... 2 Vejgaard dollars.
#12663 misuma 13 år siden
Columbiana, 25 kr
#12664 Collateral 13 år siden
#12665 Åkepool 13 år siden
Headhunterne - DVD.
Stay cool - BD (udelukkende fordi Winona er med).
Killer elite - BD.
The Whistleblower - BD.
Passion play - BD.
#12666 MOVIE1000 13 år siden
Jeg taler om
Heat
50/50
Barry Lyndon (Den eneste Kubrick film jeg mangler at/vil se, udover Lolita)
#12667 jessup 13 år siden
#12668 MOVIE1000 13 år siden
Nej, jeg havde bare et mål for et par år siden om hvilke Kubrick film jeg skulle se. Jeg elsker hans film, og historierne om ham (altså arbejdsprocessen og omtalerne og hvad han har gjort for andre film). Jeg blev lidt skuffet, da jeg så ekstramterialet til Eyes wide shut, at han havde 2 filmprojekter som han virkelig ville lave og brændte for og som jeg især gerne ville have set ham lave. En film om Napoleon og 2. Verdenskrig. Men jeg glæder mig til at sætte tænderne i Barry Lyndon senere idag :D
#12669 zombieman 13 år siden
#12670 MOVIE1000 13 år siden
Vil prøve at undersøge det. Er det nogle titler man let kann opsøge i Blockbuster, Stereostudio, cdon?
Al den snak om Kubrick får mig helt lyst til at se Colour me Kubrick :D hehe