Gravatar

#12741 Thomsen 13 år siden

Foeller (12740) skrev:
Jeg blev godt nok skuffet over det spil, må jeg indrømme.

Hvorfor? Hvad manglede?

Jeg er ikke begyndt på det endnu, for jeg kom til at sidde at se nogle film i stedet. Men jeg var vild med LucasArts' Outlaws i sin tid, så jeg håber på bare en smule af samme stemning.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12742 Collateral 13 år siden

Red Dead Redemption er et af mine favoritspil. Jeg bliver simpelthen aldrig træt af at ride rundt i det univers der bliver bygget op deri. Masser af stemning og en rigtig fin historielinje.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12743 MMB 13 år siden

Thomsen (12741) skrev:
Hvorfor? Hvad manglede?

Jeg er ikke begyndt på det endnu, for jeg kom til at sidde at se nogle film i stedet. Men jeg var vild med LucasArts' Outlaws i sin tid, så jeg håber på bare en smule af samme stemning.

Selvom universet og landskabet er ret imponerende ved første øjekast, så blev jeg ret hurtig træt af at tvangsride rundt til de forskellige missioner (jeg ved godt, der også er waypoints), som ofte mindede alt for meget om hinanden. Jeg synes desværre det endte med at blive alt for repetitivt og forudsigeligt.
Gravatar

#12744 Benway 13 år siden

Et par Criterion blu-rays fra Barnes & Noble:

La Jetée / Sans Soleil
Letter Never Sent
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12745 Richard Burton 13 år siden

#12744 Lækkert! Har du tænkt over Monsieur Lazhar og Cafe de Flore?
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12746 Benway 13 år siden

#12745 Jeg tvivler på, at jeg får købt dem. Jeg har så mange udgifter liggende indfor den nærmeste horisont (konfirmation mm.), at jeg bliver nød skære en del ned for forbruget, og der kommer oven i hatten så mange fede udgivelser i øjeblikket, at der skal prioriteres med hård hånd.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12747 Thomsen 13 år siden

Foeller (12743) skrev:

Selvom universet og landskabet er ret imponerende ved første øjekast, så blev jeg ret hurtig træt af at tvangsride rundt til de forskellige missioner (jeg ved godt, der også er waypoints), som ofte mindede alt for meget om hinanden. Jeg synes desværre det endte med at blive alt for repetitivt og forudsigeligt.

Ok. Det lyder jo meget rimeligt. Jeg startede lige på det, og første indtryk er, at det er meget stemningsfuldt, men også en smule irriterende mht. styring. Jeg hader, at jeg skal bruge tid på at konsultere manualen først for at memorere de forskellige funktioner i stedet for at spillet bruger de første par missioner til at lære en op.

Har du nogensinde spillet zombieudvidelsen?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12748 MMB 13 år siden

Thomsen (12747) skrev:
Foeller (12743) skrev:

Ok. Det lyder jo meget rimeligt. Jeg startede lige på det, og første indtryk er, at det er meget stemningsfuldt, men også en smule irriterende mht. styring. Jeg hader, at jeg skal bruge tid på at konsultere manualen først for at memorere de forskellige funktioner i stedet for at spillet bruger de første par missioner til at lære en op.

Har du nogensinde spillet zombieudvidelsen?

Ja, styringen kan godt tage lidt tid at lære. Jeg synes heller ikke altid, det er specielt intuitivt.

Nej, jeg har faktisk ikke spillet zombieudvidelsen, selvom jeg også har GOTY versionen ligesom dig. :)
Gravatar

#12749 Thomsen 13 år siden

Fra amazon.com

Jaak Panksepp: The Archeology of Mind - Neuroevolutionary Origins of Human Emotions (indb.)

En af de mere kendte neurologer, der er forfatter til en klassisk tekstbog fra 1990'erne om hjernens funktioner, har endeligt skrevet en ny bog. Denne gang om de evolutionære baggrunde for vores følelser.

Jeg regner med at komme til at bruge den til mit speciale.
Gravatar

#12750 Hr. Nielsen 13 år siden

All Quiet on the Western Front (1930) (Bare rolig Sir Ridley Scott, det er ikke din kopi jeg har inddraget i min samling;)

Scarface (1983)

Fear and Loathing in Las Vegas

På BD.
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: