Gravatar

#12751 Kruse 13 år siden

Fra PLAY:

Mission Impossible: Ghost Protocol (BD)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12752 rammy 13 år siden

Blu-ray:
Demons (1985)
Demons 2 (1986)
City of the Living Dead (1980)
The Beyond (1981)
Tenebre (1982)
Dawn of the Dead (1978)
Day of the Dead (1985)

DVD:
Combat Shock (1984)
Pieces (1982)
Slaughter High (1986)

Hvis man er interesseret så kan man se mere til, og læse mere om, mine indkøb inde på mit site.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12753 Collateral 13 år siden

Udover at kæresten og jeg har slået vores samlinger sammen (hvilket har både sine fordele og minusser *host* Twilight *host*) har jeg fået et par tidlige fødselsdagsgaver fra min mor, hendes kæreste og min søster:

JBL Sub (en kogleformet størrelse).
Gandhi (BD)
Gattaca (BD)
Bram Stoker's Dracula (BD)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12754 Steffan Rasmussen 13 år siden

Collateral (12753) skrev:
Gattaca (BD)

yay
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12755 jessup 13 år siden

Thomsen (12749) skrev:
Fra amazon.com

Jaak Panksepp: The Archeology of Mind - Neuroevolutionary Origins of Human Emotions (indb.)

En af de mere kendte neurologer, der er forfatter til en klassisk tekstbog fra 1990'erne om hjernens funktioner, har endeligt skrevet en ny bog. Denne gang om de evolutionære baggrunde for vores følelser.

Jeg regner med at komme til at bruge den til mit speciale.

Det lyder spænende.
This is just until June
Gravatar

#12756 NightHawk 13 år siden

Collateral (12753) skrev:
Udover at kæresten og jeg har slået vores samlinger sammen (hvilket har både sine fordele og minusser *host* Twilight *host*) har jeg fået et par tidlige fødselsdagsgaver fra min mor, hendes kæreste og min søster:

JBL Sub (en kogleformet størrelse).
Gandhi (BD)
Gattaca (BD)
Bram Stoker's Dracula (BD)

Tillykke med fødselsdagen, Collateral. :)

Det er jo nogle super film du har fået i gave. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12757 Collateral 13 år siden

Mange tak! :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12758 Collateral 13 år siden

Fik lige en forudbestilling af Universal Classic Monster Coffin Edition Boxset (eller hvor meget det nu hedder) af en god kammerat. Og meget passende en tur ind og se Frankenstein på Århus Teater i november af kæresten.
Gravatar

#12759 misuma 13 år siden

Så er Detention på vej, håber på en god komediegyser:

Der er langt imellem disse imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12760 rammy 13 år siden

#12759: Jeg måtte give op og slukke for Detention. Den var simpelthen for hysterisk og MTV'et til at jeg kunne holde det ud. Jeg begynder at få udslæt bare af at tænke på den igen. Men du skal ønskes held og lykke ;)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: