Gravatar

#12771 Hr. Nielsen 13 år siden

Benway (12770) skrev:
Det er fantastisk at opleve så gamle film stå så flot.
Det er rigtigt fedt når de gider gøre noget ud af udgivelserne. Det gør ofte en verden til forskel i oplevelse og om man vender tilbage til dem synes jeg. En films kvaliteter falder naturligvis ikke, men jeg tror vi på et eller andet plan hurtigt kan stemple noget som værende ringere end det er, hvis kvaliteten af selve udgivelsen halter. Ja og så er det jo i det hele taget bare herligt at få lov til at opleve sådanne ældre film i en god kvalitet.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12772 Thomsen 13 år siden

Fra eBay:

The Heirloom (R1) - taiwanesisk horror

Fra Fona 2000:

Tome Collection - japansk skræk
Supernatural Tales - AWE's samling af dansk amatørhorror fra CPH:Pix
Ran (BD)

Og så glemte jeg endda at købe den film, som jeg egentligt tog derind for: Dødens gab. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12773 Benway 13 år siden

#12771 Tror faktisk ofte det gør en stor forskel. Særligt med de helt gamle stumfilm, hvor der næsten ikke er nogle nærbilleder, og man derfor ofte slet og ret har har svært ved at følge med og leve sig ind i handlingen, hvis kvaliteten er dårlig.

Jeg har altid godt kunne lige Sherlock Jr. men det var først, da vi så den fornyeligt i så flot restaureret stand, at det blev helt klart for mig, hvor fuldstændig fantastisk den faktisk er.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12774 Hr. Nielsen 13 år siden

Du har helt ret og jeg har oplevet det med et par film, hvor et gensyn i en bedre kvalitet pludselig fik mig ind i filmen!

Benway (12773) skrev:
Jeg har altid godt kunne lige Sherlock Jr. men det var først, da vi så den fornyeligt i så flot restaureret stand, at det blev helt klart for mig, hvor fuldstændig fantastisk den faktisk er.
Det fik også mig til netop at gå ud og købe den og gense den snart efter.
Gravatar

#12775 rammy 13 år siden

Fra amazon.co.uk på blu-ray:

Code of Silence og Lone Wolf McQuade.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12776 misuma 13 år siden

Rammy

Jeg kan stadig huske Norris' film Hero And The Terror/O'Briens Mareridt. Nøj, jeg fandt morderen pretty scary.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12777 rammy 13 år siden

Den har jeg aldrig set, så det må undersøges :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12778 Hr. Nielsen 13 år siden

The Snows of Kilimanjaro (Har kun set den engang for virkelig mange år siden i TV (tysk tror jeg endda). Prøvede engang at se den på den DVD udgave der var herhjemme, men kvaliteten var så ringe, at jeg nægtede at se den færdig).

Robinson Crusoe on Mars (En af den slags film jeg voksede op med, elskede og stadig nyder at have i samlingen:)

Death Hunt (Med Bronson og Marvin, så siger det sig selv;)
Gravatar

#12779 misuma 13 år siden

Fra BB:

Darksiders II
Forudbestilling på The Avengers, 2 Disc Ed. I metalcover.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12780 Benway 13 år siden

Thomas E. Nielsen (12778) skrev:

Robinson Crusoe on Mars (En af den slags film jeg voksede op med, elskede og stadig nyder at have i samlingen:)

Det lyder lovende og minder mig om, at jeg stadig har BD'en liggende, og endnu ikke har fundet tid til at få den set. Men jeg har hørt meget godt om filmen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: