Fik lige en forudbestilling af Universal Classic Monster Coffin Edition Boxset (eller hvor meget det nu hedder) af en god kammerat. Og meget passende en tur ind og se Frankenstein på Århus Teater i november af kæresten.
Wow. Lækre gaver! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg har for øvrigt smugkigget lidt på den, og i betragtning af at den er næsten 100 år gammel, så har Kino virkelig gjort et flot arbejde med billedkvaliteten - ligesom de gjorde med Buster Keaton-filmen Sherlock Jr. Det er fantastisk at opleve så gamle film stå så flot.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#12761 Skeloboy 13 år siden
#12762 Hr. Nielsen 13 år siden
Monty Python And The Holy Grail (jeg må med skam erkende, at jeg faktisk ALDRIG har set den)
Life Of Brian (den har jeg til gengæld set flere gange og tænkte den måske nok kunne ses en gang mere eller to:)
Across The Universe (god musik, en sød historie. Husker jeg så den med en god kammerat i Grand. NU skal den have et gensyn:)
Alle film naturligvis på BD!
#12763 Skeloboy 13 år siden
De Ufrivillige
Let's Get Lost
Netop bestilt fra Amazon
Ældre Cronenberg:
En 2-DVD med Stereo og Crimes of the Future
En boks med Shivers og Rabid
#12764 Thomsen 13 år siden
Wow. Lækre gaver! :-)
#12765 Collateral 13 år siden
#12766 Zombi 13 år siden
The Walking Dead - Sæson 2 (BD)
#12767 Benway 13 år siden
Les Vampires (BD)
Så er der dømt sublim pulp-underholdning i form af fælder, afhuggede hoveder, hemmelige gange og kvinder i kropsnært ninja-tøj. :)
#12768 Richard Burton 13 år siden
Justified sæson 1 og 2 - BD
#12769 Hr. Nielsen 13 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0283110/
#12770 Benway 13 år siden
Jeg har for øvrigt smugkigget lidt på den, og i betragtning af at den er næsten 100 år gammel, så har Kino virkelig gjort et flot arbejde med billedkvaliteten - ligesom de gjorde med Buster Keaton-filmen Sherlock Jr. Det er fantastisk at opleve så gamle film stå så flot.