Gravatar

#12851 Hr. Nielsen 13 år siden

SIR Ridley Scott (12850) skrev:
+1
Ja og så fik jeg skrevet forkert. De er ikke fra Amazon.de, men blot fra Amazon.com:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12852 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (12848) skrev:
Fra Amazon.co.uk:

Red River
Duel in the Sun
The Searchers (BD)
Lækre titler!
Gravatar

#12853 wiseguy 13 år siden

SIR Ridley Scott (12837) skrev:

Fra Amazon.uk

Titanic - BD

Købte du 3D versionen? og ka' du bekræfte den positive anmeldelse fra Blu-ray.com?
Jeg har jo været så dum at forudbestille min sammen med "The Cabin in the Wood", så Amazon sender den først den 24//9!! :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12854 Åkepool 13 år siden

Fra Føtex:

The Avengers - BD.

Det er godt nok sjældent jeg køber en "almindelig" blu-ray eller dvd til fuldpris/nypris, men nu skulle det være.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12855 rammy 13 år siden

Der er kommet en dejlig pakke i dag...

De nordiske blu-ray udgaver af Poltergeist I, II og III og de 3 film er købt på cdon.dk, resten er fra FONA.dk's webshop. Hardware er den britiske SE edition til fornuftige 60 kroner og jeg må virkelig også anbefale Anchor Bay's udgivelse af Hellraiser III, som er proppet med ekstramateriale og DTS-lydspor - til sølle 20kr?!

HARDWARE BD 59,95
SEE NO EVIL (BLIND TERROR) 1971 19,95
HELLRAISER 3 (IMPORT UDEN DK TEKSTER) 19,95
BAD LIEUTENANT (1992) 5,00
TERROR (1978) 19,95
IMPRINT (MASTERS OF HORROR) 5,00
WARLOCK - COMBO BLU-RAY + DVD 59,95
THE STAND / SLUTSPIL 19,95
THE GOLDEN YEARS 19,95

Se billede her: http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12856 zombieman 13 år siden

Jeg ved godt det er offtopic men jeg kunne af en eller grund ikke oprette en ny tråd

På udkig efter en ny måde at opbevare mine film faldt jeg over disse hylder
qxl
Jeg har søgt lidt på nettet og kan se at en brugt hylde normalt bliver solgt for 300-400 kr så indtil videre er det jo sindsygt billigt. Er der nogen der har erfaring med denne type hylder jeg spurgte sælgeren og han sagde at han bla har brugt dem til bøger og de kunne sagtens bære
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#12857 Hr. Nielsen 13 år siden

The Walking Dead - sæson 2

Open Range (som jeg i et svagt øjeblik havde glemt jeg havde i forvejen, fordi jeg har så pokkers mange film...Men men men, frem for at afbestille den, så blev den fluks solgt til en kammerat:)

Begge på BD (naturligvis!)
Gravatar

#12858 Flemming Larsen 13 år siden

wiseguy (12853) skrev:
SIR Ridley Scott (12837) skrev:

Fra Amazon.uk

Titanic - BD

Købte du 3D versionen? og ka' du bekræfte den positive anmeldelse fra Blu-ray.com?
Jeg har jo været så dum at forudbestille min sammen med "The Cabin in the Wood", så Amazon sender den først den 24//9!! :o(

Ja, det er 3D udgaven. Og det er noget nær det bedste jeg har set. Der er dybde i billedet, og ikke noget slør eller des lige. Og en bonus, er at der er DK tekst på alle 4 disc som er med.
Gravatar

#12859 wiseguy 13 år siden

Flemming Larsen (12858) skrev:
Ja, det er 3D udgaven. Og det er noget nær det bedste jeg har set. Der er dybde i billedet, og ikke noget slør eller des lige. Og en bonus, er at der er DK tekst på alle 4 disc som er med.

Det lyder dælme godt :o) Overvejer helt at afbestille hos Amazon! Så i den nye avis fra Elmutantetn at de sælger 3D-BD'en for 189 i næste uge...

PS: Hva sker der med det ekstra alias? ;o)
Gravatar

#12860 wiseguy 13 år siden

Yes!! så landede Sherlock sæson 2 på mit bord :o)

Skriv ny kommentar: