De nordiske blu-ray udgaver af Poltergeist I, II og III og de 3 film er købt på cdon.dk, resten er fra FONA.dk's webshop. Hardware er den britiske SE edition til fornuftige 60 kroner og jeg må virkelig også anbefale Anchor Bay's udgivelse af Hellraiser III, som er proppet med ekstramateriale og DTS-lydspor - til sølle 20kr?!
HARDWARE BD 59,95 SEE NO EVIL (BLIND TERROR) 1971 19,95 HELLRAISER 3 (IMPORT UDEN DK TEKSTER) 19,95 BAD LIEUTENANT (1992) 5,00 TERROR (1978) 19,95 IMPRINT (MASTERS OF HORROR) 5,00 WARLOCK - COMBO BLU-RAY + DVD 59,95 THE STAND / SLUTSPIL 19,95 THE GOLDEN YEARS 19,95
Lad os lige hører om Warlock stadig holder her i 2012, jeg er selv lidt fristet på et køb.
Jeg har lige set den færdig, men gider ikke en anmeldelse i denne omgang.
Den har cheesy effekter, hvilket man kan forvente, men den er nu stadig ganske underholdende. :)
De danske tekster var ikke så gode og HD-transferret er måske lige en tand for pænt, har jeg en mistanke om. Jeg kan dog ikke være sikker, da jeg ikke har set filmen siden VHS-dagene, men altså, det er en ret stabil udgave med et klart billede uden billedstøj og med et ganske fornuftigt stereo-lydspor.
#12861 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Fra Teefury: en shirt med dette motiv: http://geekisawesome.com/wp-content/uploads/2012/0...
Fra elounge: Bomb Queen nr 1, 3, 5, 6 (tegneserier)
Fra Fantask: Bomb Queen nr. 2, 4, 7 og Bomb Queen: Gang Bang (tegneserier)
Fra Fona.dk: Warlock og Hardware (BD)
#12862 wiseguy 13 år siden
Lad os lige hører om Warlock stadig holder her i 2012, jeg er selv lidt fristet på et køb.
#12863 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Hvis jeg får den set i weekenden, gi'r jeg lige lyd fra mig i what we saw-tråden. :)
Du kan dog købe den på fona.dk til 60 kr., så det er ikke verdens største udskrivning.
#12864 Kruse 13 år siden
United 93 (BD)
#12865 Flemming Larsen 13 år siden
Det er en flot film.
Alias? Mener du det med sir ridley, så aner jeg ikke hvordan han er kommet med.
#12866 Skeloboy 13 år siden
The Fly
Scanners
samt bogen Cronenberg On Cronenberg
Og så et par Neil Young CD'er fra 2000'erne:
Living With War
Greendale
Prairie Wind
Den mand er jo så afsindig genial!
#12867 Steffan Rasmussen 13 år siden
Megamind (BD)
Moneyball (BD)
Blade Runner - Final Cut 2-disc special edition (BD)
3 stk. 140 kr.
Prince of Persia (BD)
Fast and Furious (BD)
Resident Evil: Afterlife (BD)
Rocky (BD)
One Day (BD)
5 stk. 100 kr.
#12868 rammy 13 år siden
Hvis man er interesseret, så kan man læse lidt mere om indkøbende og se billeder inde på Sørensen Exploitation Cinema.
#12869 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Jeg har lige set den færdig, men gider ikke en anmeldelse i denne omgang.
Den har cheesy effekter, hvilket man kan forvente, men den er nu stadig ganske underholdende. :)
De danske tekster var ikke så gode og HD-transferret er måske lige en tand for pænt, har jeg en mistanke om. Jeg kan dog ikke være sikker, da jeg ikke har set filmen siden VHS-dagene, men altså, det er en ret stabil udgave med et klart billede uden billedstøj og med et ganske fornuftigt stereo-lydspor.
#12870 misuma 13 år siden
Mulberry Street, dvd.
19 kr.