Godt så, for jeg har intet modtaget fra dem og havde bestilt et par titler, næsten samtidig (pudsigt du lige spurgte om det var sikkert at bestille der:). Venter lige et dage, men ellers henvender jeg mig (og satser på det er lige så nemt som de andre steder jeg har bestilt film igennem tiderne, hvis filmen ikke er dukket op).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Har du tjekket lagerstatus på de film du har bestilt fra dvdcity? Pan's var jo på lager, så den fik jeg med det samme. Men udfra min første handel der, så er det tilfredsstillende. Prisen var ikke helt, men jeg ville have den med danske tekster, og synes ikke jeg kunne finde den andre steder.
#12951 Ispep 13 år siden
#12952 Hr. Nielsen 13 år siden
Gode titler. Hvor købte du dem henne?
#12953 Benway 13 år siden
#12954 Hr. Nielsen 13 år siden
#12955 Ispep 13 år siden
Dvdcity Pan's og Unforgiven laserdisken i ålborg, fordi jeg havde lidt penge tilgode der.
#12956 MOVIE1000 13 år siden
#12957 Ispep 13 år siden
Jeg ved ikke om man ikke kun kan købe etteren? Altså seperat?
#12958 MOVIE1000 13 år siden
Jeg ville gerne eje boksen, elsker Indy filmene. Så de skal da ejes på BD ;)
#12959 Hr. Nielsen 13 år siden
#12960 Ispep 13 år siden
Har du tjekket lagerstatus på de film du har bestilt fra dvdcity? Pan's var jo på lager, så den fik jeg med det samme. Men udfra min første handel der, så er det tilfredsstillende. Prisen var ikke helt, men jeg ville have den med danske tekster, og synes ikke jeg kunne finde den andre steder.