Gravatar

#2591 HonoDelLoce 15 år siden

I dag modtog jeg min nye hund.. En lovely lille sort labrador-hvalp.. Nåååååh :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2592 filmz-Bruce 15 år siden

#2590 Eftersom Transformers også blev indkøbt på samme præmis, så er muligheden absolut tilstede :)

#2591 Tillykke!!! Misundelig!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2593 elwood 15 år siden

#2991 Var du oppe og hente den på posthuset, eller havde postbudet klemt den fast i brevsprækken ?

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2594 Highland Park 15 år siden

#2593: Haha! :D

Tillykke med hvalpen. Må vi se et billede af ham/hende?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2595 filmz-Bruce 15 år siden

DLS var lige forbi

Et stk. pære til projektor
Et stk. Oppo-BD 83 blu-ray afspiller.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2596 HonoDelLoce 15 år siden

#92 - Tak - misundelse er en grim ting.. Men en forståelig ting i sådan en situation :P

#93 - Er du fuldstændig gal ? Hunden havde jo været granvoksen inden jeg fik den, hvis PDK skulle stå for forsendelse :D Næææææh, den blev hentet - hvormed dens første køretur blev en realitet.. Harsk nok at starte ud med en tur på knap 60km, men den klarede det til UG, med en lille gang opkast som eneste bivirkning, da vi landede i indkørslen :)

Det kan du tro i må :D Skal lige få et lagt op her i løbet af formiddagen :)

- det er i øvrigt en han og hedder Cesar :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2597 elwood 15 år siden

Havde den så hovedet ud af vinduet ala. Bolt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2598 HonoDelLoce 15 år siden

Nej, endnu engang bliver jeg nødt til at spørge dig om din sindstilstand ? :D Den var køresyg ad H..... til, og lå nærmest ubevægelig på bagsædet sammen med min kæreste.. Efter to pauser gik det dog meget bedre, og den begyndte at blive nysgerrig og kigge ud af forruden :D Forvirring ved at kigge ud af sideruderne blev dog for meget, så når den kom til det, dukkede den hurtigt hovedet igen .. :)
Gravatar

#2599 gi-jones 15 år siden

Bruce: jeg er ret spændt på hvad den der Oppo kan. Du må endelig skrive noget mere et eller andet sted.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2600 evermind 15 år siden

Tillykke med kræet! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: