Efter at jeg for første gang så Twin Peaks, da TV2 Zulu viste første afsnit af serien, besluttede jeg at jeg blev nødt til at se hele den serie. Så jeg købte:
Twin Peaks: Definitive Gold Edition
Jeg har fået set i alt tre afsnit, og jeg elsker det allerede!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Thanks! Jeg lyttede lidt igår, og jeg følte jeg blev blæst væk bare af studio logo-animationerne før en film. :-) Men jeg er jo heller ikke vant til at lytte til andet end et sæt plstik højtalere... så der skal ikke så meget til, før der er forbedring at høre.
Nu hvor recieveren kan decode alle lydformater, skal jeg så sætte PS3'en til Linear PCM eller Bitstream via HDMI? Jeg føler der var lidt mere power i LPCM... men til gengæld skriver den på recieveren hvilket lydformat den afspiller på Bitstream.
I princippet skulle der ikke være meget forskel på om du vælger det ene eller det andet, men det er ikke umuligt at PS3'eren er bedre til at dekode lydformaterne, så mener du at den lyder bedst, så brug helt klart dens dekodere.
Det med formaterne ikke vises, er kun et spørgsmål om tilvænning. :) PS3'eren har jo et herligt informativt display man kan slå til og kæle lidt for sig selv, når der står DTS-HD Master. :D
#121 Kruse 16 år siden
Twin Peaks: Definitive Gold Edition
Jeg har fået set i alt tre afsnit, og jeg elsker det allerede!
#122 Corgan 16 år siden
#120:
Thanks!
Jeg lyttede lidt igår, og jeg følte jeg blev blæst væk bare af studio logo-animationerne før en film. :-) Men jeg er jo heller ikke vant til at lytte til andet end et sæt plstik højtalere... så der skal ikke så meget til, før der er forbedring at høre.
Nu hvor recieveren kan decode alle lydformater, skal jeg så sætte PS3'en til Linear PCM eller Bitstream via HDMI? Jeg føler der var lidt mere power i LPCM... men til gengæld skriver den på recieveren hvilket lydformat den afspiller på Bitstream.
Hvad bør jeg vælge?
#123 filmz-Kadann 16 år siden
I princippet skulle der ikke være meget forskel på om du vælger det ene eller det andet, men det er ikke umuligt at PS3'eren er bedre til at dekode lydformaterne, så mener du at den lyder bedst, så brug helt klart dens dekodere.
Det med formaterne ikke vises, er kun et spørgsmål om tilvænning. :) PS3'eren har jo et herligt informativt display man kan slå til og kæle lidt for sig selv, når der står DTS-HD Master. :D
#124 Corgan 16 år siden
#123:
Cool. Tak for svaret. Jeg vil lige eksperimentere lidt mere.
#125 filmz-Kadann 16 år siden
Det kommer til at tage noget tid. :) Jeg har haft mit oppe at køre i nogle måneder efterhånden og jeg er stadig ikke færdig med at eksperimentere.
#126 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#127 evermind 16 år siden
1 stk. The Dark Knight-figur til hylden. :)
Fra Legoland:
Lego-figurer/-nøgleringe af Jokeren, Pingvinen og Gækkeren.
Lego-Batman har jeg allerede, hehe ... "I am the brick!"
#128 Corgan 16 år siden
#125:
Ja, det kan jeg godt se. Jeg håber jeg finder ud af det med tiden så.
#126:
He he he... er det nu også det? Jeg ville nu helst have det til at spille optimalt fra starten. :-)
#129 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#130 pulse83 16 år siden