1 stk. optisk kabel til min HTPC. Den billigste løsning mht. lyd-tilslutning p.t. og så kan jeg få eksperimenteret lidt mere med mulighederne, når jeg modtager mit BD-drev. Nu er jeg i hvert fald nået så langt at afspilningen af filmene kører uden problemer, hvilket lige krævede en driveropdatering til grafikkortet.
Fra en-eller-anden computerbiks:
1 stk. 4-ports USB-hub til HTPC'en, så jeg kan nøjes med et enkelt kabel til tastatur og mus, når jeg har brug for at have de to ting tilsluttet.
Efter et stykke tid hvor det har stået lidt stille med at få suppleret til samlingen, var det nu tid til at score nogle billige HD-DVD'er samt andet godt:
Fra play: The Getaway HD-DVD American Gangster HD-DVD Batman Begins HD-DVD Full Metal Jacket (SE) HD-DVD Seinfeld Sæson 9 (den kom endelig ned i pris, så nu er samlingen komplet!)
Fra TheHut: Superman HD-DVD Mad Max 2: The Road Warrior HD-DVD
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#131 filmz-Kadann 16 år siden
1 stk. optisk kabel til min HTPC. Den billigste løsning mht. lyd-tilslutning p.t. og så kan jeg få eksperimenteret lidt mere med mulighederne, når jeg modtager mit BD-drev. Nu er jeg i hvert fald nået så langt at afspilningen af filmene kører uden problemer, hvilket lige krævede en driveropdatering til grafikkortet.
Fra en-eller-anden computerbiks:
1 stk. 4-ports USB-hub til HTPC'en, så jeg kan nøjes med et enkelt kabel til tastatur og mus, når jeg har brug for at have de to ting tilsluttet.
#132 rockysds 16 år siden
"Batman Begins" - Limited Edition Giftset
"Batman Gotham Knight"
#133 El vez 16 år siden
Fra play:
The Getaway HD-DVD
American Gangster HD-DVD
Batman Begins HD-DVD
Full Metal Jacket (SE) HD-DVD
Seinfeld Sæson 9 (den kom endelig ned i pris, så nu er samlingen komplet!)
Fra TheHut:
Superman HD-DVD
Mad Max 2: The Road Warrior HD-DVD
#134 Skeloboy 16 år siden
The Man Who Knew To Much(1934)
Taste of Cherry af Abbas Kiarostami
og har lige bestilt Vampyr i Criterion Collection-udgaven
Samt lidt musik:
Terror - One With The Underdogs
Terror - Lowest of the Low
+ billet til Leonard Cohen...
#135 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Fra Play.com - Jean Michel Jarre: Jarre In China (2 DVD w/ bonus CD) (THX Mastered)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#136 Kruse 16 år siden
Dr. Strangelove S.E.
#137 El vez 16 år siden
Superman II Donner Cut HD-DVD
Fra play:
Pans Labyrinth Bly-Ray
Argh, så ikke før nu at den blot har et DD lydspor.. what the hell.
#138 Corgan 16 år siden
#137:
Jeps... der skal du have fat i den amerikanske... som har et ret heftigt DTS-HD lydspor.
#139 rockysds 16 år siden
A Room With a View - BD
Bonnie and Clyde - BD
#140 evermind 16 år siden
Tillykke, dude!! :D