En mail fra Amazon vedr. freeze problemer på The Cabin in the Woods" BD'en. Jeg bemærkede faktisk godt, at den hakkede et par gange under afspilningen, men tænkte ikke nærmere over det. Anyways distributøren er åbenbart blevet opmærksom på problemet, så nu sender de mails ud og tilbyder et nyt eksemplar - det er sku god stil.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Nighthawk, jeg vil gerne skrive lidt om Vampire Diaries når jeg får den set. Jeg har også lovet dig at skrive om Crazy/Beautiful, som jeg heller ikke har fået set endnu. Men jeg har ikke glemt det. ;) Nu er det også meget svært at overgå Angel og især Buffy, som jo er favoritserien. :D
Cool! Det lyder super godt. Glæder mig til at læse din bedømmelse, især når du ligesom mig også er fan af vampyrgenren. :)
Jeg havde faktisk selv helt glemt det med "Crazy/Beautiful", men vil selvfølgelig også meget gerne læse dine kommentarer til denne ret undervurderet perle af en film. :)
Og helt enig ang. "Buffy" og "Angel". Du kunne ikke sige det mere præcist. :)
Nu har du måske allerede fået set "Cabin In the Woods", men hvis du ikke har, så vil jeg blot lige sige, at du skal glæde dig til Tom Lenks gæsteoptræden. Han er som altid ret underholdende! :D
En mail fra Amazon vedr. freeze problemer på The Cabin in the Woods" BD'en. Jeg bemærkede faktisk godt, at den hakkede et par gange under afspilningen, men tænkte ikke nærmere over det. Anyways distributøren er åbenbart blevet opmærksom på problemet, så nu sender de mails ud og tilbyder et nyt eksemplar - det er sku god stil.
Jep, det er sgu rigtig god stil! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Er det UK eller US BD'en?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Nighthawk, jeg har ikke fået set den endnu. Jeg har ikke haft tid. Arbejdet og nogle problemer i privaten har taget al tiden... :/ Men forhåbentlig bliver der tid i den kommende weekend. Jeg vidste ikke, at Tom Lenk har en rolle i filmen. Jeg glæder mig mere og mere til at se den. :)
#13021 Collateral 13 år siden
Indy boksen
Askepot
#13022 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13023 wiseguy 13 år siden
Jeg bemærkede faktisk godt, at den hakkede et par gange under afspilningen, men tænkte ikke nærmere over det.
Anyways distributøren er åbenbart blevet opmærksom på problemet, så nu sender de mails ud og tilbyder et nyt eksemplar - det er sku god stil.
#13024 NightHawk 13 år siden
Cool! Det lyder super godt. Glæder mig til at læse din bedømmelse, især når du ligesom mig også er fan af vampyrgenren. :)
Jeg havde faktisk selv helt glemt det med "Crazy/Beautiful", men vil selvfølgelig også meget gerne læse dine kommentarer til denne ret undervurderet perle af en film. :)
Og helt enig ang. "Buffy" og "Angel". Du kunne ikke sige det mere præcist. :)
Nu har du måske allerede fået set "Cabin In the Woods", men hvis du ikke har, så vil jeg blot lige sige, at du skal glæde dig til Tom Lenks gæsteoptræden. Han er som altid ret underholdende! :D
Mange tak. :)
Nice! :)
Jep, det er sgu rigtig god stil! :)
#13025 Thomsen 13 år siden
Er det UK eller US BD'en?
#13026 Herrguth 13 år siden
Men forhåbentlig bliver der tid i den kommende weekend. Jeg vidste ikke, at Tom Lenk har en rolle i filmen. Jeg glæder mig mere og mere til at se den. :)
Tak for det! :)
#13027 wiseguy 13 år siden
#13028 Hr. Nielsen 13 år siden
#13029 Thomsen 13 år siden
Swamp Water (BD)
Night of the Living Dead (1990, BD)
#13030 misuma 13 år siden
Sons Of Anarchy, sæson 3
188 kr pga rabatkode.