Bruce: jeg er ret spændt på hvad den der Oppo kan. Du må endelig skrive noget mere et eller andet sted.
Den er hurtig :) Føles som et lyn, når man er vant til de lange opstarts og loadtider. Lækkert setup interface. Overskueligt. Har kun testet på TV, men billedkvaliteten er i top og lyden ligeså. Glæder mig til at se og høre i kælderen. Også at prøve og spille DVD'ere med 24 billeder i sekundet.
Tager 8-10 sekunder, fra man trykker skuffen ind med en dvd til den spiller. Finder en BD på 7-8 sekunder og så loader den BD'en derefter. Nogle tager over 20 sekunder at få menuen op på, andre mindre.
Den er regionskodet på BÅDE DVD og BD siden!!! Jeg har kontaktet en gut med et kit, som gør den regionsfri på begge, så håber på, at jeg kan aflevere den og få den igen snart :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Den er regionskodet på BÅDE DVD og BD siden!!! Jeg har kontaktet en gut med et kit, som gør den regionsfri på begge, så håber på, at jeg kan aflevere den og få den igen snart :)
Nice!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er selv temmelig glad for labradorer. Har haft et par stykker gennem årene og skal helt sikkert have en igen, når jeg får mere plads. Det er virkelig en dejlig hunderace.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#2604 Jeg indrømmer gerne Lad den rette komme ind er til eget forbrug :)
Og så årets udsagn :) Jeg vil faktisk erkende, at Twilight er langt bedre end jeg havde regnet med, ihvertfald set ud fra hvilken målgruppe, den er tiltænkt. Jeg vil kalde den Jane Austen for teenagere, eller rettere teenage piger. Den er uhyre smart flikket sammen, med fokus på kærlighed og især de elementer, som piger vil sætte pris på. Action og effekter er holdt på et minimum. Ser man ekstra materialet igennem, er der lidt familie journalen over hele produktionen. Udseende og frisure er alfa omega og en kvindelig instruktør har sikkert været den perfekte beslutning. Jeg forstår godt den er blevet en succes og formentlig bliver en kæmpe franchise. For mig er det ikke en god film, men havde det været den sædvanlige gang pumpede teenage pis, med fokus på effekter, så havde det været langt mere utåleligt at se på. Nu er der også lidt til pigerne og det er ok :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#2605 Ja, det var også mere Twilight jeg hentydede til ;) Den er ikke et mesterstykke, men jeg kan godt lide den. Men jeg er også i målgruppen, for jeg elsker bøgerne.
Jeg så faktisk også Twilight i går og var positivt overrasket. Indrømmet, mine forventninger var ikke høje, men jeg synes faktisk det er en hæderlig film, med en interessant historie. Jeg håber at franchisen med tiden kan blive lidt mere voksen og dyster, og ser frem til den næste film hvor de kan fkusere mere på personernes udvikling fremfor introduktioner. Håber dog at de får kreeret en bedre skurk næste gang, for han var sgu lidt tam.
Bruce: Jeg kunne sgu godt tænke mig sådan en Oppo-fætter, især hvis den kan blive kodefri (det er mest det der rykker). 4000-5000 er dog stadig en slat at betale for den.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#2607: Haha, hvor sødt. Så er det jo godt, at hendes far forstår, hvad hun ser i filmens univers. I det hele taget er det sgu fedt, at du ser film, som hun har valgt, sammen med hende. :)
#2601 filmz-Bruce 15 år siden
Et stk til Elwoods mobningbunke :)
Enemy at the Gates - BD
Den er hurtig :) Føles som et lyn, når man er vant til de lange opstarts og loadtider. Lækkert setup interface. Overskueligt. Har kun testet på TV, men billedkvaliteten er i top og lyden ligeså. Glæder mig til at se og høre i kælderen. Også at prøve og spille DVD'ere med 24 billeder i sekundet.
Tager 8-10 sekunder, fra man trykker skuffen ind med en dvd til den spiller. Finder en BD på 7-8 sekunder og så loader den BD'en derefter. Nogle tager over 20 sekunder at få menuen op på, andre mindre.
#2602 elwood 15 år siden
Nice!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2603 Thomsen 15 år siden
Jeg er selv temmelig glad for labradorer. Har haft et par stykker gennem årene og skal helt sikkert have en igen, når jeg får mere plads. Det er virkelig en dejlig hunderace.
#2604 tiany 15 år siden
Twilight (BD)
og modsat Bruce tør jeg gerne indrømme at begge er til eget forbrug ;)
#2605 filmz-Bruce 15 år siden
Og så årets udsagn :) Jeg vil faktisk erkende, at Twilight er langt bedre end jeg havde regnet med, ihvertfald set ud fra hvilken målgruppe, den er tiltænkt. Jeg vil kalde den Jane Austen for teenagere, eller rettere teenage piger. Den er uhyre smart flikket sammen, med fokus på kærlighed og især de elementer, som piger vil sætte pris på. Action og effekter er holdt på et minimum. Ser man ekstra materialet igennem, er der lidt familie journalen over hele produktionen. Udseende og frisure er alfa omega og en kvindelig instruktør har sikkert været den perfekte beslutning. Jeg forstår godt den er blevet en succes og formentlig bliver en kæmpe franchise. For mig er det ikke en god film, men havde det været den sædvanlige gang pumpede teenage pis, med fokus på effekter, så havde det været langt mere utåleligt at se på. Nu er der også lidt til pigerne og det er ok :)
#2606 tiany 15 år siden
Den er ikke et mesterstykke, men jeg kan godt lide den. Men jeg er også i målgruppen, for jeg elsker bøgerne.
#2607 filmz-Bruce 15 år siden
#2608 Takfornu 15 år siden
@ Bruce - Glæder mig til at se nærmere på den dersens Oppo for nu er det jo snart tid for udbetaling af SP ;)
Har selv modtaget:
Samaritan Girl
Three Extremes
Rocknrolla
Cold Hand Luke
#2609 gi-jones 15 år siden
Bruce: Jeg kunne sgu godt tænke mig sådan en Oppo-fætter, især hvis den kan blive kodefri (det er mest det der rykker). 4000-5000 er dog stadig en slat at betale for den.
#2610 Highland Park 15 år siden