Amazon UK Jurassic Park: Ultimate Trilogy The IT Crowd - Complete Series 1-4 Box Set
Umiddelbart en smule skuffet af at JP's box ikke er større, men så skulle jeg nok af med mere. Hvis det så bare er den samme gode kvalitet som Filmz har anmeldt. Jeg sidder altid på Youtube og ser afsnit fra The IT Crowd ([url= den her![/url]), så det er bestemt på tide at få den derhjemme.
Tænkte på at bestille nogle BluRays fra CDON pga. fri fragt, men det kan godt være jeg lige skal se på økonomien først. Stedfar skal ha' en fødselsdaggave i Nov, og så er der jo snart jul. Der skal planlægges, når man er på SU.
#13171 Steffan Rasmussen 13 år siden
1 stk. gave til julefrokosten.
#13172 misuma 13 år siden
Fritt Vilt 3/Cold Prey 3
79 kr.
#13173 Takeshi_K 13 år siden
Jurassic Park: Ultimate Trilogy
The IT Crowd - Complete Series 1-4 Box Set
Umiddelbart en smule skuffet af at JP's box ikke er større, men så skulle jeg nok af med mere. Hvis det så bare er den samme gode kvalitet som Filmz har anmeldt. Jeg sidder altid på Youtube og ser afsnit fra The IT Crowd ([url= den her![/url]), så det er bestemt på tide at få den derhjemme.
Tænkte på at bestille nogle BluRays fra CDON pga. fri fragt, men det kan godt være jeg lige skal se på økonomien først. Stedfar skal ha' en fødselsdaggave i Nov, og så er der jo snart jul. Der skal planlægges, når man er på SU.
#13174 Hr. Nielsen 13 år siden
L'armée des ombres
Naturligvis på BD, hvad ellers!
#13175 Richard Burton 13 år siden
10/10 Verdens bedste film om modstandsbevægelsen!
#13176 Skeloboy 13 år siden
Hell yeah!
#13177 Hr. Nielsen 13 år siden
#13178 Skeloboy 13 år siden
Du kan holde mig op på det også :)
#13179 zombieman 13 år siden
Jeg er 100% enig i den betragtning
#13180 Hr. Nielsen 13 år siden