Serien er afsluttet, jeg er ved at samle dem i hardcoverudgaverne, der startede med at udkomme på dansk i 2010, så vidt jeg husker.
Der er kommet 21 album og et slags "opsamlingsalbum", der samler nogle kortere historier, kaldet "Ad rummets veje".
De 21 album er samlet i 7 hardcover med en masse ekstramateriale, herunder den første historie med parret, der vist ikke før er udgivet på dansk.
Jeg ligger selv ind med et par stykker af de ældre album og et par stykker af de seneste, da jeg begyndte at samle dem sammen, før jeg fandt ud af, at hardcoverudgaverne var på vej. :)
#13185 Ahhh, super. Mange mange tak Utyske:) Jeg må hjem og tælle efter, men tror jeg har dem alle så. Den gamle var en ihærdig tegneseriesamler, så jeg har en temmelig stor samling af diverse. Tegneserien Det tredje testamente IV var den sidste han nåede at læse i. Dem påtænker jeg måske også at tjekke ud på et tidspunkt. Men tak for hjælpen!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#13181 misuma 13 år siden
Chernobyl Diaries, dvd.
CDON:
Fritt Vilt 3/Cold Prey 3, BD. (Yeah!)
#13182 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13183 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
The Walking Dead: Book 8 (hardcover)
Så må det gerne blive december og derefter starten af det nye år, så jeg kan få afrundet Linda og Valentin-bøgerne. :)
#13184 Hr. Nielsen 13 år siden
#13185 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Serien er afsluttet, jeg er ved at samle dem i hardcoverudgaverne, der startede med at udkomme på dansk i 2010, så vidt jeg husker.
Der er kommet 21 album og et slags "opsamlingsalbum", der samler nogle kortere historier, kaldet "Ad rummets veje".
De 21 album er samlet i 7 hardcover med en masse ekstramateriale, herunder den første historie med parret, der vist ikke før er udgivet på dansk.
Jeg ligger selv ind med et par stykker af de ældre album og et par stykker af de seneste, da jeg begyndte at samle dem sammen, før jeg fandt ud af, at hardcoverudgaverne var på vej. :)
#13186 Kruse 13 år siden
This Must Be the Place (BD)
#13187 Hr. Nielsen 13 år siden
#13188 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
Den kender jeg så ikke, men no problemo. Det er en god serie og den har haft stor indflydelse på bl.a. Star Wars og andet sci-fi i tidens løb.
#13189 Skeloboy 13 år siden
#13190 jessup 13 år siden
Slaget om Algiers er langt bedre:)