Jeg fik den vanvittige idé i sidste måned, at jeg ville have tv i soveværelset, så jeg købte et billigt 32" tv (der var desværre ikke plads til mere), en ekstra Playstation 3 og en lille reol med hjul.
Tv'et har, ikke overraskende, ret dårlig lyd, hvilket jeg fiksede med et sæt PC-speakere, jeg har i overskud. Desværre gav tv'et nogle sære mislyde via høretelefonudgangen og det var ikke optimalt at have PC-speakerne direkte til PS3'en, fordi jeg så skulle skifte, hvis jeg i stedet satte min PC til for at se StarCraft-turneringer i sengen.
Så faldt jeg over ovenstående tilbud, hvilket jo må siges at være ret billigt, hoppede på det og det fungerer rigtigt godt. Højttalerne mangler naturligvis den helt dybe bas, men spiller ellers godt og hvis jeg vil have det med, er der faktisk plads i reolen til subben, der passer til højttalerne.
Så må jeg jo se what all the fuzz is about. Inden jeg bliver bombarderet med beskeder om at se "The Wire" i stedet , så bare rolig jeg har allerede set den. ;)
Så må jeg jo se what all the fuzz is about. Inden jeg bliver bombarderet med beskeder om at se "The Wire" i stedet , så bare rolig jeg har allerede set den. ;)
Husk også og se Justified 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
What the FU.. Sony. Hvad tænker i på. Jeg har købt The Amazing Spider-man, i 3D udgaven. Fedt nok troede jeg. Hvad sker der så? Lyden er på engelsk, tysk og tyrkisk. Tysk er på DTS HD MASTER, men engelsk er kun i dolby digital. Hvad sker der lige oppe i hovedet på de folk som har udgivet denne film?
#13201 Slettet Bruger [542720246] 13 år siden
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systeme...
Jeg fik den vanvittige idé i sidste måned, at jeg ville have tv i soveværelset, så jeg købte et billigt 32" tv (der var desværre ikke plads til mere), en ekstra Playstation 3 og en lille reol med hjul.
Tv'et har, ikke overraskende, ret dårlig lyd, hvilket jeg fiksede med et sæt PC-speakere, jeg har i overskud. Desværre gav tv'et nogle sære mislyde via høretelefonudgangen og det var ikke optimalt at have PC-speakerne direkte til PS3'en, fordi jeg så skulle skifte, hvis jeg i stedet satte min PC til for at se StarCraft-turneringer i sengen.
Så faldt jeg over ovenstående tilbud, hvilket jo må siges at være ret billigt, hoppede på det og det fungerer rigtigt godt. Højttalerne mangler naturligvis den helt dybe bas, men spiller ellers godt og hvis jeg vil have det med, er der faktisk plads i reolen til subben, der passer til højttalerne.
Det hele ser sådan ud: http://www.blackmarket.dk/galleryimages/53538/4029...
Når jeg ikke bruger det, kan jeg bare skubbe det ind til væggen, så det ikke står i vejen, hvilket er ganske praktisk. :)
#13202 misuma 13 år siden
The Gift, BD. Go' film til en go' pris.
#13203 Skeloboy 13 år siden
#13204 Hr. Nielsen 13 år siden
#13205 Hr. Nielsen 13 år siden
#13206 Zombi 13 år siden
The Shield: The Complete Series
#13207 misuma 13 år siden
Yellow Sea, dvd.
Til en 20'er fornemmer jeg lidt af et banditkøb.
#13208 elwood 13 år siden
Husk også og se Justified 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13209 Hr. Nielsen 13 år siden
Natural Born Killers
Any Given Sunday
JFK
Alle på BD selvfølgelig!
#13210 Flemming Larsen 13 år siden