What the FU.. Sony. Hvad tænker i på. Jeg har købt The Amazing Spider-man, i 3D udgaven. Fedt nok troede jeg. Hvad sker der så? Lyden er på engelsk, tysk og tyrkisk. Tysk er på DTS HD MASTER, men engelsk er kun i dolby digital. Hvad sker der lige oppe i hovedet på de folk som har udgivet denne film?
Er det en tysk udgave du har købt?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg har lige tjekket billedkvaliteten, og for sin alder ser den så forrygende ud, at det er lige ved, man får tårer i øjnene. :) For mit vedkommende er der vist ingen tvivl om, at det er årets udgivelse.
Ah, lad os nu lige vente på La Passion de Jeanne d'Arc, før vi tildeler den pris. :)
#13214 La Passion er godt nok en bedre film, men den var jo allerede ude i en glimrende dvd-udgave. Die Nibelungen har derimod aldrig før været udsendt ordenligt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#13214 La Passion er godt nok en bedre film, men den var jo allerede ude i en glimrende dvd-udgave.
Det er selvfølgelig korrekt, men har du set screenshots? De er ærefrygtindgydende! Desuden inkluderer MoCs udgivelse "Lo Duca"-versionen, to nye soundtracks (Einhorns musik er jo blevet standard, for bedre og værre), en 100 siders bog og vigtigst af alt vises filmen i 20 fps med de originale danske mellemtekster.
Det er selvfølgelig korrekt, men har du set screenshots? De er ærefrygtindgydende! Desuden inkluderer MoCs udgivelse "Lo Duca"-versionen, to nye soundtracks (Einhorns musik er jo blevet standard, for bedre og værre), en 100 siders bog og vigtigst af alt vises filmen i 20 fps med de originale danske mellemtekster.
Nej, men hvis du har et link til de screenshots, så vil jeg da gerne se dem. :)
Jeg kan vældig godt lide Einhorns lydspor, men har bestemt også set filmen med andre gode, så det er ikke noget, jeg bider mig fast på.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg kan vældig godt lide Einhorns lydspor, men har bestemt også set filmen med andre gode, så det er ikke noget, jeg bider mig fast på.
Desværre er Loren Connors' soundtrack kun inkluderet i 24 fps-versionen (altså den forkerte version, Criterion brugte), men jeg krydser fingre for, at stumfilmkomponisten Mie Yanashita, som jeg intet kendskab har til, ikke skuffer.
Måske bør man forresten begynde at referere til mesterværket som Jeanne d'Arcs lidelse og død i stedet for La Passion de Jeanne d'Arc med de originale mellemtekster in mente?
#13211 Steffan Rasmussen 13 år siden
Er det en tysk udgave du har købt?
#13212 misuma 13 år siden
Spidey, BD
Killer Joe, BD (Er meget spændt på hvad William Friedkin har bragt på bordet)
#13213 Flemming Larsen 13 år siden
Nej, den er fra BB. Det er en nordisk udgivelse i følge coveret. Der står på coveret, at der kun er engelsk lyd i DD. Det er da latterligt.
#13214 Pécuchet 13 år siden
Ah, lad os nu lige vente på La Passion de Jeanne d'Arc, før vi tildeler den pris. :)
#13215 Benway 13 år siden
#13216 Herrguth 13 år siden
Fra BBBB:
Win Win (BD)
Catfish (BD)
Adéle and the Secret of the Mummy (BD)
50/50 (DVD)
Our Idiot Brother (DVD)
Fra Amazon:
Scrubs: Season 9 (DVD)
#13217 Pécuchet 13 år siden
#13218 Benway 13 år siden
Nej, men hvis du har et link til de screenshots, så vil jeg da gerne se dem. :)
#13219 Pécuchet 13 år siden
http://www.dvdbeaver.com/film/reviews/passion_of_j...
Desværre er Loren Connors' soundtrack kun inkluderet i 24 fps-versionen (altså den forkerte version, Criterion brugte), men jeg krydser fingre for, at stumfilmkomponisten Mie Yanashita, som jeg intet kendskab har til, ikke skuffer.
#13220 Pécuchet 13 år siden