Gravatar

#13331 Thomsen 13 år siden

Fra B&N:

Vivre sa vie (Criterion, BD)

Fra cdon.dk:

Paranormal Activity 2: Tokyo Nights (BD) - norsk udgave m. danske tekster. Tilsyneladende det eneste sted i norden, den er udgivet på BD. Herhjemme er den endda kun kommet som leje-dvd.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13332 misuma 13 år siden

BBBB:

Wake
Hunger
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13333 zombieman 13 år siden

Thomsen (13331) skrev:
Fra B&N:

Vivre sa vie (Criterion, BD)

Fra cdon.dk:

Paranormal Activity 2: Tokyo Nights (BD) - norsk udgave m. danske tekster. Tilsyneladende det eneste sted i norden, den er udgivet på BD. Herhjemme er den endda kun kommet som leje-dvd.

Jeg synes dine Criterions vælter ind håber at flere af mine snart dukker op
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#13334 Thomsen 13 år siden

Mon ikke? Men de lader til at komme i vidt forskellige rækkefølge. Jeg modtog en af de senst sendte først. Og samtidigt er der to, der stadigvæk ikke er afsendt (den ene er dog Brazil, der først udkommer i næste uge).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13335 zombieman 13 år siden

Ja jeg venter også på at de sender Brazil og Following
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#13336 Steffan Rasmussen 13 år siden

Fra Filmz julefrokost pakkespil

X-files sæson 1 (DVD) - byttet HelmerJ for 2001: A Space Odessey (BD)
Mission Julegave (DVD) - byttet med wimmie for Casablanca (DVD)
Hellraiser 3 (DVD)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13337 Benway 13 år siden

Fra Filmz julefrokost pakkespil:

Bogen "Zombies Hate Stuff", En tømmermændsgudie "The Hungoevr Coobkook" som nok skal finde anvendelse, samt "Fantastic Mr. Fox" på blu-ray, som jeg ikke har set siden den gik i biografen og glæder mig meget til at få genset.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13338 Kruse 13 år siden

Fra Filmz-julefrokost pakkeleg:

"Bio-Dome"

"Crocodile 2: Death Swamp"

Region 1 Kubrick-DVD-boks("Eyes Wide Shut", "Full Metal Jacket", "The Shining"
"Barry Lyndon", "A Clockwork Orange", "2001: A Space Odyssey", "Dr. Strangelove", "Lolita", "Stanley Kubrick: A Life in Pictures")

(Udover "Lolita" og dokumentaren "Stanley Kubrick: A Life in Pictures", har jeg dog allerede alle andre Kubrick-film på enten BD eller DVD)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13339 HonoDelLoce 13 år siden

Fik sådan en fin lille Bond 50 BD-samling af kæresten i søndags, da hun kom hjem fra London.. Niiiiiice..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13340 Åkepool 13 år siden

Fra amazon.co.uk:

Lækkert "The Dark knight trilogy" bokssæt.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: