Hold da op. Den må da være spækket med lækkerier, den udgivelse. Er der en director's cut med? Synes det var en lidt lunken oplevelse i biffen, må jeg ærligt indrømme.
Nej der er desværre ingen director's cut med så vidt jeg ved, eller med andre ord biografudgaven er director's cut. Der et tilgengæld en over 3 timer lang dokumentar med, som jeg glæder mig til at se.
Faktisk fandt jeg også selve filmen lettere middelmådig, men jeg er kæmpe Alien fan, så den skulle hjem til samlingen uanset hvad. Den var til gengæld billig, så det hjælper lidt på det.
Den havde også et kæmpe potentiale, den var bare meget ringe udført synes jeg. Eller for at specificere, så var historien og karakterene fuldstændig uden dybde eller personlighed. Stemningen og universet var på plads og det er også derfor at det er så trist. Det kunne have været så godt.
#13341 Flemming Larsen 13 år siden
Er der DK tekst på alle tre film?
#13342 Åkepool 13 år siden
Nu har jeg den ikke her, men jeg mener at der er DK-tekst på alle tre.
Edit: Kiggede lige på amazon og ifølge dem, så er der DK-subs.
http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-Trilogy-Blu-ra...
#13343 Collateral 13 år siden
Vertigo (DVD)
Rear Window (DVD)
Reprise (DVD)
Youth in Revolt (Blu-ray)
#13344 Zombi 13 år siden
Prometheus - 4 Disc Collector's Edition (BD)
#13345 Snaden 13 år siden
#13346 Zombi 13 år siden
Nej der er desværre ingen director's cut med så vidt jeg ved, eller med andre ord biografudgaven er director's cut. Der et tilgengæld en over 3 timer lang dokumentar med, som jeg glæder mig til at se.
Faktisk fandt jeg også selve filmen lettere middelmådig, men jeg er kæmpe Alien fan, så den skulle hjem til samlingen uanset hvad. Den var til gengæld billig, så det hjælper lidt på det.
#13347 Snaden 13 år siden
Men den dokumentar lyder spændende!
#13348 Wangsgaard 13 år siden
uhh så håber jeg også min kommer snart :)
#13349 Thomsen 13 år siden
#13350 zombieman 13 år siden