Gravatar

#13431 Steffan Rasmussen 13 år siden

Fik julegaver til mor i dag.

Havde bestil 4 kopper + 4 tallerkener.
Fik 4 tallerkener + Årets Nissepar 2010!!!!!!

What the F...
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13432 Kruse 13 år siden

Ispep (13430) skrev:

Jo det har jeg. Den gang jeg samlede på dvd'er. Det var heller ingen kritik, mener bare at huske du var ret kritisk, så tænkte jeg; hvorfor så bruge penge på skidtet? :D

Bare fordi at jeg er kritisk af visse elementer i filmen, så betyder det ikke at jeg ikke kan lide den og at der ikke er rigtigt gode ting i den.

Jeg har ikke været helt oppe at køre ved hverken "The Dark Knight Rises", "The Avengers" eller "Prometheus", men det er alle film jeg gerne vil have et gensyn med, og når jeg på CDON har kunnet købe dem på BD til henholdsvis 39 kr., 39 kr. og 49 kr., så var det svært for mig at sige nej :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13433 Muldgraver 13 år siden

Efter anbefaling fra ofte pålidelige mennesker, modtog jeg i dag Mouse Hunt. Jeg ser dog væsentlig mere frem til Le silence de la mer (som må have vel en af de flotteste forsider overhovedet?) af Melville. Og eftersom jeg skal have logik og argumentationsteori, sprogfilosofi til foråret, tænkte jeg, jeg hellere måtte hygge mig ultimo januar med lidt Straight and Crooked Thinking :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13434 Ispep 13 år siden

Babel
Big Fish
Edward Saksehånd
Gravatar

#13435 Kruse 13 år siden

Ispep (13434) skrev:
Babel
Big Fish
Edward Saksehånd

Er det alle 10/10 film hos dig? :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13436 TP-DK 13 år siden

Lawrence of Arabia
Troldjægeren
Tintin: the secret of the unicorn
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#13437 MOVIE1000 13 år siden

Dark Shadows BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13438 Ispep 13 år siden

Jeg bruger ikke 10 skalaen mere :D Som dommene står nu, så får de 5/6 allesammen. Babel tror jeg er til fuldt hus, og Edward og Big er også kun set en enkelt gang, men vi er over i den tunge ende af skalaen :D Havde de blot være solide og okay til 4/6, havde jeg ikke købt dem.
Gravatar

#13439 MMB 13 år siden

Ispep (13438) skrev:

Jeg bruger ikke 10 skalaen mere :D Som dommene står nu, så får de 5/6 allesammen. Babel tror jeg er til fuldt hus, og Edward og Big er også kun set en enkelt gang, men vi er over i den tunge ende af skalaen :D Havde de blot være solide og okay til 4/6, havde jeg ikke købt dem.

Ved ikke, om jeg tør spørge, men hvorfor 6-skalaen over 10-skalaen? :P
Gravatar

#13440 Snaden 13 år siden

Rigtig godt spørgsmål, Foeller. Jeg følger lige med på sidelinien....

Skriv ny kommentar: