Jo det har jeg. Den gang jeg samlede på dvd'er. Det var heller ingen kritik, mener bare at huske du var ret kritisk, så tænkte jeg; hvorfor så bruge penge på skidtet? :D
Bare fordi at jeg er kritisk af visse elementer i filmen, så betyder det ikke at jeg ikke kan lide den og at der ikke er rigtigt gode ting i den.
Jeg har ikke været helt oppe at køre ved hverken "The Dark Knight Rises", "The Avengers" eller "Prometheus", men det er alle film jeg gerne vil have et gensyn med, og når jeg på CDON har kunnet købe dem på BD til henholdsvis 39 kr., 39 kr. og 49 kr., så var det svært for mig at sige nej :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Efter anbefaling fra ofte pålidelige mennesker, modtog jeg i dag Mouse Hunt. Jeg ser dog væsentlig mere frem til Le silence de la mer (som må have vel en af de flotteste forsider overhovedet?) af Melville. Og eftersom jeg skal have logik og argumentationsteori, sprogfilosofi til foråret, tænkte jeg, jeg hellere måtte hygge mig ultimo januar med lidt Straight and Crooked Thinking :)
Jeg bruger ikke 10 skalaen mere :D Som dommene står nu, så får de 5/6 allesammen. Babel tror jeg er til fuldt hus, og Edward og Big er også kun set en enkelt gang, men vi er over i den tunge ende af skalaen :D Havde de blot være solide og okay til 4/6, havde jeg ikke købt dem.
Jeg bruger ikke 10 skalaen mere :D Som dommene står nu, så får de 5/6 allesammen. Babel tror jeg er til fuldt hus, og Edward og Big er også kun set en enkelt gang, men vi er over i den tunge ende af skalaen :D Havde de blot være solide og okay til 4/6, havde jeg ikke købt dem.
Ved ikke, om jeg tør spørge, men hvorfor 6-skalaen over 10-skalaen? :P
#13431 Steffan Rasmussen 13 år siden
Havde bestil 4 kopper + 4 tallerkener.
Fik 4 tallerkener + Årets Nissepar 2010!!!!!!
What the F...
#13432 Kruse 13 år siden
Bare fordi at jeg er kritisk af visse elementer i filmen, så betyder det ikke at jeg ikke kan lide den og at der ikke er rigtigt gode ting i den.
Jeg har ikke været helt oppe at køre ved hverken "The Dark Knight Rises", "The Avengers" eller "Prometheus", men det er alle film jeg gerne vil have et gensyn med, og når jeg på CDON har kunnet købe dem på BD til henholdsvis 39 kr., 39 kr. og 49 kr., så var det svært for mig at sige nej :)
#13433 Muldgraver 13 år siden
#13434 Ispep 13 år siden
Big Fish
Edward Saksehånd
#13435 Kruse 13 år siden
Er det alle 10/10 film hos dig? :P
#13436 TP-DK 13 år siden
Troldjægeren
Tintin: the secret of the unicorn
#13437 MOVIE1000 13 år siden
#13438 Ispep 13 år siden
#13439 MMB 13 år siden
Ved ikke, om jeg tør spørge, men hvorfor 6-skalaen over 10-skalaen? :P
#13440 Snaden 13 år siden