Wall-E og Flammen og Citronen (BD) blev det til filmmæssigt. Ellers en ny mus, kolde kontanter fra bedsteforældrene og flere Michael Chabon-bøger, end du kan ryste en stok ad (herligt udtryk på dansk): "The Mysteries of Pittsburgh", "A Model World", "Gentlemen of the Road" og "Werewolves in Their Youth" (supertitel).
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
men ellers fik jeg Prison Break sæson 1-3 box 1300 kr. (skal bruges på film fx Wall-e, Hancock) sokker underhyler håndklæde DAME deodorant 1001 film du skal se før du dør en 2009 kalender fra mine niecer
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gaverne: 8 dybe tallerkener (skal så byttes fordi de er kommet til at bestille de forkerte hjem) 2 urtepotteskjuler i silikone
En pak svenske peberkager En pak chokolade
Twillight serien i boks (4 bøger - min svoger var uheldigvis blevet snuppet i tolden) Sex and the city - The Movie (dvd - skal byttes, fik den også i adventsgave på blu-ray) Planet Earth (blu ray) Gavekort til biografen Gucci Rush 2 - parfume
Vi har ikke givet gaver i de sidste 10 år til de voksne. Jeg fik en lille collage af min datter på et lille lærred, som hun havde lavet på fritten. Kunne ikke ønske mig mere :) Dvs. det kunne jeg godt, men det har jeg så selv købt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1351 rockysds 16 år siden
Ellers en ny mus, kolde kontanter fra bedsteforældrene og flere Michael Chabon-bøger, end du kan ryste en stok ad (herligt udtryk på dansk): "The Mysteries of Pittsburgh", "A Model World", "Gentlemen of the Road" og "Werewolves in Their Youth" (supertitel).
#1352 MOVIE1000 16 år siden
men ellers fik jeg
Prison Break sæson 1-3 box
1300 kr. (skal bruges på film fx Wall-e, Hancock)
sokker
underhyler
håndklæde
DAME deodorant
1001 film du skal se før du dør
en 2009 kalender fra mine niecer
#1353 tiany 16 år siden
8 dybe tallerkener (skal så byttes fordi de er kommet til at bestille de forkerte hjem)
2 urtepotteskjuler i silikone
En pak svenske peberkager
En pak chokolade
Twillight serien i boks (4 bøger - min svoger var uheldigvis blevet snuppet i tolden)
Sex and the city - The Movie (dvd - skal byttes, fik den også i adventsgave på blu-ray)
Planet Earth (blu ray)
Gavekort til biografen
Gucci Rush 2 - parfume
#1354 filmz-Narniabæver 16 år siden
Happy Feet
Horton og Støvfolket Hvem
#1355 chronaden 16 år siden
fik jeg også :)
#1356 filmz-Bruce 16 år siden
#1357 Skeloboy 16 år siden
Kandahar
Blackboards
Turtles Can Fly
Close Up
The Wind Will Carry Us
Alle iranske film
Og med det, så er film i 2008 noget op 229 titler...link til liste kommer senere,,,
#1358 El vez 16 år siden
- Mad Men
- T1
- T2
- No Country for Old Men
#1359 evermind 16 år siden
#1360 El vez 16 år siden