Gravatar

#13631 Hr. Nielsen 12 år siden

Fra Amazon:

Deep Rising

The Puppet Masters (to stærkt tvivlsomme titler, men til 40 kroner for begge, overlever jeg nok)

The Usual Suspects (som ikke er set siden....hmmm '99? Husker den som rigtig fed)

Fargo (endnu en titel jeg mindes tilbage på med glæde, men som heller ej er set siden 90'erne tror jeg)

Il Colosso Di Rodi (Jeg har så vidt jeg ved, aldrig set noget pre-A Fistful Of Dollars af Leone, så det fik jeg lyst til at prøve. Jeg har ikke voldsomt store forventninger dog. Har igennem årene set en del såkaldte italienske sværd- og sandalfilm og mindes ingen som værende specielt gode...enkelte måske lige seværdige...dengang)

Fra BB:

Born On The Fourth Of July (En af Stone's bedre som jeg husker den)

Apollo 13 (har faktisk aldrig været særlig vild med denne. Så den i biografen og siden på dvd. Men men men, billig og tror den kunne falde i kærestens smag:)

Traffic (Bare fantastisk god!)

Alle filmene på BD.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13632 Ispep 12 år siden

Et par herlige titler. Usual Suspects, Fargo og Traffic.

The Puppet Masters har jeg dog ikke set, men historien om "body invasion" er også lidt udvandet efter The Thing.
Gravatar

#13633 Hr. Nielsen 12 år siden

Ispep (13632) skrev:
The Puppet Masters har jeg dog ikke set, men historien om "body invasion" er også lidt udvandet efter The Thing.
Jeg har heller ikke set den og tror såmænd ikke den er særligt god. Men 20 kroner, så overlever jeg. Selve det om konceptet er udvandet, kommer for mig altid an på tilgangen dog. Men klart, hvis filmene begynder at minde for meget om hinanden, så kan det jo føles sådan.
Gravatar

#13634 Ispep 12 år siden

Jeg kunne også godt finde på at se den faktisk, da jeg som udgangspunkt elsker historien om "body invasion". Jeg kunne faktisk godt lide The Faculty, som netop har referencer til Puppet Masters :D Har du set Invasion og Body Snatchers?
Gravatar

#13635 Tenebrae 12 år siden

Fra CDON:

Hawaii Five-0: The First Season (2010) (BD)
Wrath of the Titans (BD)
Once Upon a Time in America (BD)

og fra Amazon.co.uk Marketplace:

John Wayne: Out West (box) med

Dark Command (DVD)
Tall in the Saddle (DVD)
Angel and the Badman (DVD)
The Fighting Kentuckian (DVD)
The War Wagon (DVD)
Rooster Cogburn (DVD)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#13636 Hr. Nielsen 12 år siden

Ispep (13634) skrev:
Har du set Invasion og Body Snatchers?
Ja!
Gravatar

#13637 Thomsen 12 år siden

Fra coolshops.dk:

GTA IV (PS3) - til når jeg snart er færdig med L.A. Noire

Privat handel på dahf.dk:

Snehvide - Diamond Edition (BD)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13638 Pécuchet 12 år siden

Skeloboy (13630) skrev:
Har lige købt en ordentlig røvfuld brætspil:

Struggle of Empires
Carcassone: Hunters & Gathers
7 Ages
Clans
Mesopotamia
Space Dealer
Age of Mythology
Vinci
Fifth Avenue
Sid Meiers Civilization + Fame & Fortune

Apropos (selvom dette godt nok er et kortspil), har du prøvet Cards Against Humanity?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#13639 Skeloboy 12 år siden

Pécuchet (13638) skrev:
Cards Against Humanity

Nej, det har jeg ikke, men en af mine kammerater har det, og har fortalt om det. Det lyder ganske sjovt :)

Når jeg snakker om brætspil, så er det endelig underforstået de fleste kortspil også - med mindre det er et trading card game, ligesom Magic(som jeg også spiller lidt casual).

I dag har jeg så købt følgende spil:

Genoa
Senimissma
Kogge
Metro
Löwenherz
Dschunke
Himalaya
Oltre Mare
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#13640 Pécuchet 12 år siden

Skeloboy (13639) skrev:
Nej, det har jeg ikke, men en af mine kammerater har det, og har fortalt om det. Det lyder ganske sjovt :)

Den officielle udgivelse er desværre udsolgt, men et par af mine venner har bare printet kortene ud, og indtil har det været en succes til alle fester, så det kan klart anbefales.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: